Espresso

7 marca 2013

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2013

SMS-y z kobiecego punktu widzenia – badanie „Komunikacja SMS w Polsce 2012”

Kobiety częściej przekazują w SMS-ach emocje, a mężczyźni używają wiadomości tekstowych do bardziej pragmatycznych celów. Panie chętniej niż panowie (63% do 45%) wysyłają SMS-y premium, aby wspierać akcje charytatywne. Kobiety dominują również wśród uczestników konkursów audio-tele, quizów oraz głosowań w programach telewizyjnych, radiowych i internetowych – wynika z raportu „Komunikacja SMS w Polsce 2012”, przygotowanego przez SerwerSMS.pl.

6 marca 2013

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2013

Mieszkańcy Poznania i Wrocławia najmniej zadowoleni z komunikacji miejskiej – badanie ARC Rynek i Opinie

Metro, trolejbusy i tramwaje – to zdaniem pasażerów najlepsze środki komunikacji miejskiej. Najbardziej pozytywne opinie na temat komunikacji miejskiej w swoim mieście mają mieszkańcy Trójmiasta i Warszawy, a najbardziej negatywne – Poznania i Wrocławia. Jednocześnie mieszkańcy wszystkich badanych miast uważają, że bilety na komunikację miejską są za drogie, a kierowcy i maszyniści umiarkowanie uprzejmi – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

5 marca 2013

Poprzednie Następne