0 1 0 0 0 7.03.2013Kobiety spędzają coraz więcej czasu na stronach erotycznych – badanie GemiusOd ubiegłego roku dwukrotnie wydłużył się czas, jaki kobiety spędzają na przeglądaniu stron o tematyce erotycznej – wynika z badania Gemiusa dla sieci reklamowej Pink Poland. Polki spędzają przeciętnie dwie godziny miesięcznie na przeglądaniu stron erotycznych. Taki wynik przyniosły analizy oglądalności 58 stron z erotyką należących do sieci Pink Poland w styczniu 2013 roku.
0 3 0 0 0 7.03.2013SMS-y z kobiecego punktu widzenia – badanie „Komunikacja SMS w Polsce 2012”Kobiety częściej przekazują w SMS-ach emocje, a mężczyźni używają wiadomości tekstowych do bardziej pragmatycznych celów. Panie chętniej niż panowie (63% do 45%) wysyłają SMS-y premium, aby wspierać akcje charytatywne. Kobiety dominują również wśród uczestników konkursów audio-tele, quizów oraz głosowań w programach telewizyjnych, radiowych i internetowych – wynika z raportu „Komunikacja SMS w Polsce 2012”, przygotowanego przez SerwerSMS.pl.
1 1 0 0 0 6.03.2013Promocja „Odkryj jakość BoboVita” wsparta kampanią (wideo)„Odkryj jakość BoboVita” to hasło nowej promocji marki. Jej kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji, prasie, Internecie oraz w punktach sprzedaży. Sprzedaż promocyjna potrwa od 4 marca do 2 czerwca.
1 1 0 0 0 6.03.2013Zupa Romana na letnisku, w blokowisku. Kampania reklamowa Amino (wideo)Z początkiem marca wystartowała kampania reklamowa zup marki Amino. W ramach akcji powstał 30-sekundowy spot zatytułowany „Zupa Romana”.
0 1 0 0 0 6.03.2013Tygodnik „W Sieci” zmienia nazwę na „Sieci”4 marca Sąd Okręgowy w Warszawie zdecydował, że tygodnik „W Sieci”, wydawany przez spółkę Fratria, może naruszać interesy wydawnictwa Presspublica (obecnie Gremi Media, własność Grzegorza Hajdarowicza), które dysponuje subdomeną internetową „W sieci opinii” (wsieci.rp.pl). Tygodnik „W Sieci” miałby stanowić nieuczciwą konkurencję wobec podstrony „W sieci opinii”.
1 1 0 0 0 6.03.2013Ojcowie z uznaniem o swoich żonach. Kampania marki Bebilon (wideo)8 marca rusza kampania reklamowa marki Bebilon z segmentu żywności dla dzieci. Udział w niej wzięli tylko ojcowie. W 30-sekundowym spocie mężczyźni dziękują swoim partnerkom i wyrażają uznanie dla ich codziennego wysiłku w godzeniu ról domowych i zawodowych. Działania reklamowe obejmą telewizję i Internet.
0 3 0 0 0 6.03.2013Mieszkańcy Poznania i Wrocławia najmniej zadowoleni z komunikacji miejskiej – badanie ARC Rynek i OpinieMetro, trolejbusy i tramwaje – to zdaniem pasażerów najlepsze środki komunikacji miejskiej. Najbardziej pozytywne opinie na temat komunikacji miejskiej w swoim mieście mają mieszkańcy Trójmiasta i Warszawy, a najbardziej negatywne – Poznania i Wrocławia. Jednocześnie mieszkańcy wszystkich badanych miast uważają, że bilety na komunikację miejską są za drogie, a kierowcy i maszyniści umiarkowanie uprzejmi – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 6.03.2013Kampania promująca suplement diety PregnaFirma Verco, zajmująca się wprowadzaniem nowych brandów farmaceutycznych oraz produktów FMCG na polski rynek, rozpoczęła kampanię suplementu diety Pregna. Preparat przeznaczony jest dla kobiet ciężarnych i karmiących. Kampania będzie prowadzona w prasie oraz Internecie.
1 1 0 0 0 5.03.2013Banki żonglują niskim oprocentowaniem w reklamie Alior Banku (wideo)W najnowszej kampanii reklamowej Alior Bank promuje pożyczkę gotówkową z gwarancją najniższej raty na rynku. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana komunikacją w Internecie, taktycznymi emisjami w prasie oraz masowym mailingiem bezadresowym.
0 1 0 0 0 5.03.2013Provident Polska rozstrzygnął przetarg na obsługę w InternecieAgencja HyperCrew wygrała przetarg zorganizowany przez Provident Polska. Podpisana na rok umowa zakłada doradztwo strategiczne i kompleksową obsługę we wszystkich kanałach interaktywnych.