Kobiety spędzają coraz więcej czasu na stronach erotycznych – badanie Gemius
  • 0
  • 1
7.03.2013

Kobiety spędzają coraz więcej czasu na stronach erotycznych – badanie Gemius

Od ubiegłego roku dwukrotnie wydłużył się czas, jaki kobiety spędzają na przeglądaniu stron o tematyce erotycznej – wynika z badania Gemiusa dla sieci reklamowej Pink Poland. Polki spędzają przeciętnie dwie godziny miesięcznie na przeglądaniu stron erotycznych. Taki wynik przyniosły analizy oglądalności 58 stron z erotyką należących do sieci Pink Poland w styczniu 2013 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 marca 2013

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2013

SMS-y z kobiecego punktu widzenia – badanie „Komunikacja SMS w Polsce 2012”

Kobiety częściej przekazują w SMS-ach emocje, a mężczyźni używają wiadomości tekstowych do bardziej pragmatycznych celów. Panie chętniej niż panowie (63% do 45%) wysyłają SMS-y premium, aby wspierać akcje charytatywne. Kobiety dominują również wśród uczestników konkursów audio-tele, quizów oraz głosowań w programach telewizyjnych, radiowych i internetowych – wynika z raportu „Komunikacja SMS w Polsce 2012”, przygotowanego przez SerwerSMS.pl.

6 marca 2013