1 1 0 0 0 6.03.2013Ojcowie z uznaniem o swoich żonach. Kampania marki Bebilon (wideo)8 marca rusza kampania reklamowa marki Bebilon z segmentu żywności dla dzieci. Udział w niej wzięli tylko ojcowie. W 30-sekundowym spocie mężczyźni dziękują swoim partnerkom i wyrażają uznanie dla ich codziennego wysiłku w godzeniu ról domowych i zawodowych. Działania reklamowe obejmą telewizję i Internet.
0 3 0 0 0 6.03.2013Mieszkańcy Poznania i Wrocławia najmniej zadowoleni z komunikacji miejskiej – badanie ARC Rynek i OpinieMetro, trolejbusy i tramwaje – to zdaniem pasażerów najlepsze środki komunikacji miejskiej. Najbardziej pozytywne opinie na temat komunikacji miejskiej w swoim mieście mają mieszkańcy Trójmiasta i Warszawy, a najbardziej negatywne – Poznania i Wrocławia. Jednocześnie mieszkańcy wszystkich badanych miast uważają, że bilety na komunikację miejską są za drogie, a kierowcy i maszyniści umiarkowanie uprzejmi – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 6.03.2013Kampania promująca suplement diety PregnaFirma Verco, zajmująca się wprowadzaniem nowych brandów farmaceutycznych oraz produktów FMCG na polski rynek, rozpoczęła kampanię suplementu diety Pregna. Preparat przeznaczony jest dla kobiet ciężarnych i karmiących. Kampania będzie prowadzona w prasie oraz Internecie.
1 1 0 0 0 5.03.2013Banki żonglują niskim oprocentowaniem w reklamie Alior Banku (wideo)W najnowszej kampanii reklamowej Alior Bank promuje pożyczkę gotówkową z gwarancją najniższej raty na rynku. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana komunikacją w Internecie, taktycznymi emisjami w prasie oraz masowym mailingiem bezadresowym.
0 1 0 0 0 5.03.2013Provident Polska rozstrzygnął przetarg na obsługę w InternecieAgencja HyperCrew wygrała przetarg zorganizowany przez Provident Polska. Podpisana na rok umowa zakłada doradztwo strategiczne i kompleksową obsługę we wszystkich kanałach interaktywnych.
0 1 0 0 0 5.03.2013Head & Shoulders promuje się w kanale mobilnymProcter & Gamble reklamuje najnowszą linię szamponów Head & Shoulders w kanale mobilnym. Reklama wyświetla się użytkownikom aplikacji mobilnej Listonic. Osoby, które chcą kupić produkty do pielęgnacji włosów, widzą komunikat reklamowy najnowszego produktu marki.
0 1 0 0 0 5.03.2013Atmedia rozpoczynają sprzedaż czasu reklamowego na kwiecieńRusza sprzedaż kampanii reklamowych na kwiecień w reprezentowanych przez Atmedia stacjach telewizyjnych. Średni koszt dotarcia zostaje utrzymany na poziomie ceny z kwietnia 2012 r.
0 1 0 0 0 5.03.2013Nic Nac’s z agencją OpcomAgencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na roczną obsługę marki Nic Nac’s. Przetarg dotyczył opracowania komunikacji mediowej marki na rok 2013.
0 1 0 0 0 5.03.2013Piwo Tatra z agencją Get More Social w mediach społecznościowychGrupa Żywiec powierzyła całość komunikacji marki piwa Tatra w social media agencji Get More Social. Agencja przygotuje także nową odsłonę strony internetowej tej marki.
0 1 0 0 0 5.03.2013Facebook w Polsce pod opieką agencji PRAgencja Hill+Knowlton Strategies poprowadzi działania PR dla Facebooka. Firma już we wrześniu 2012 r. zajmowała się obsługą public relations otwarcia biura handlowego tego serwisu społecznościowego w Warszawie.