Promocja „Odkryj jakość BoboVita” wsparta kampanią (wideo)
  • 1
  • 1
6.03.2013

Promocja „Odkryj jakość BoboVita” wsparta kampanią (wideo)

„Odkryj jakość BoboVita” to hasło nowej promocji marki. Jej kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji, prasie, Internecie oraz w punktach sprzedaży. Sprzedaż promocyjna potrwa od 4 marca do 2 czerwca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2013

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2013

Mieszkańcy Poznania i Wrocławia najmniej zadowoleni z komunikacji miejskiej – badanie ARC Rynek i Opinie

Metro, trolejbusy i tramwaje – to zdaniem pasażerów najlepsze środki komunikacji miejskiej. Najbardziej pozytywne opinie na temat komunikacji miejskiej w swoim mieście mają mieszkańcy Trójmiasta i Warszawy, a najbardziej negatywne – Poznania i Wrocławia. Jednocześnie mieszkańcy wszystkich badanych miast uważają, że bilety na komunikację miejską są za drogie, a kierowcy i maszyniści umiarkowanie uprzejmi – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.