Ojcowie z uznaniem o swoich żonach. Kampania marki Bebilon (wideo)
  • 1
  • 1
6.03.2013

Ojcowie z uznaniem o swoich żonach. Kampania marki Bebilon (wideo)

8 marca rusza kampania reklamowa marki Bebilon z segmentu żywności dla dzieci. Udział w niej wzięli tylko ojcowie. W 30-sekundowym spocie mężczyźni dziękują swoim partnerkom i wyrażają uznanie dla ich codziennego wysiłku w godzeniu ról domowych i zawodowych. Działania reklamowe obejmą telewizję i Internet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2013

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2013

Mieszkańcy Poznania i Wrocławia najmniej zadowoleni z komunikacji miejskiej – badanie ARC Rynek i Opinie

Metro, trolejbusy i tramwaje – to zdaniem pasażerów najlepsze środki komunikacji miejskiej. Najbardziej pozytywne opinie na temat komunikacji miejskiej w swoim mieście mają mieszkańcy Trójmiasta i Warszawy, a najbardziej negatywne – Poznania i Wrocławia. Jednocześnie mieszkańcy wszystkich badanych miast uważają, że bilety na komunikację miejską są za drogie, a kierowcy i maszyniści umiarkowanie uprzejmi – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

5 marca 2013