1 1 0 0 0 8.07.2013Jacek Borcuch stworzy teledysk dla Netii (wideo)„WiFi – jesteś w zasięgu” to konkurs Netii na film ukazujący możliwość korzystania z bezprzewodowego Internetu. Kompilacja najlepszych fragmentów nadesłanych prac ukaże się w teledysku stworzonym przez Jacka Borcucha – reżysera m.in. filmu „Wszystko, co kocham”.
0 1 0 0 0 5.07.2013Marian Salzman: branża PR jest zbyt sfeminizowana. Potrzebuje „więcej jaj”Według Marian Salzman, CEO agencji Havas PR w Ameryce Północnej, miejscowy PR na skutek nadmiernego sfeminizowania i poprawności politycznej zdobył mniej nagród w Cannes niż australijski.
0 4 0 0 0 5.07.2013Startuje kampania reklamowa Męskiego Grania 2013Od początku lipca trwa kampania reklamowa cyklu koncertów Męskie Granie, prowadzona w wymiarze ogólnokrajowym i lokalnym. W miastach, w których odbywać się będą koncerty, pojawią się materiały OOH – billboardy i plakaty, a także siatki wielkoformatowe.
0 1 0 0 0 5.07.2013Atmedia otwierają sprzedaż czasu reklamowego na sierpieńRusza sprzedaż kampanii reklamowych na sierpień w reprezentowanych przez Atmedia stacjach telewizyjnych. Prime time jest 4 proc. droższy, a off-peak tańszy o 3 proc. w porównaniu z sierpniem 2012 r.
3 4 0 0 0 5.07.2013Przemysław Saleta, Radosław Majdan i Jacek Stachurski uczą badania piersi (wideo)W Światowy Dzień Łapania za Biust rusza akcja edukacyjna „PiersiBadacze”, współorganizowana przez ING Życie w ramach kampanii Fundacji Rosa „Rak. To się leczy!”. Jej celem jest edukowanie kobiet w zakresie profilaktyki oraz promocja aplikacji mobilnej, w której samobadania piersi uczą m.in. Przemysław Saleta, Radosław Majdan, Jacek Stachurski, Maciej Jachowski i Tomasz Puzon.
1 1 0 0 0 5.07.2013Empiktravel.pl w kampanii telewizyjnej (wideo)3 lipca rozpoczęła się kampania reklamowa multiproduktowego serwisu turystycznego Empiktravel.pl. Obejmuje ona spot sponsorski, działania w Internecie oraz reklamy w wybranych tytułach prasowych.
0 1 0 0 0 5.07.2013154 zgłoszenia do polskiej edycji Effie AwardsDo 14. edycji Międzynarodowego Konkursu Efektywności Komunikacji Marketingowej Effie Awards w Polsce wpłynęły 154 prace. Wśród nich są 52 zgłoszone przez jedną agencję komunikacji marketingowej, 70 współzgłoszeń dwóch agencji oraz 32 zgłoszenia wspólne trzech lub więcej agencji pracujących nad kampanią.
0 1 0 0 0 5.07.2013Ruch mobilny z nowymi wskaźnikami – Megapanel za kwiecień 2013 r.PBI i Gemius wprowadzają do Megapanelu nowe wskaźniki ukazujące ruch mobilny w Internecie. Jak pokazują dane za kwiecień, coraz częściej łączymy się z Siecią za pomocą urządzeń mobilnych.
1 1 0 0 0 5.07.2013Gandalf i Paczkomaty InPost z kampanią kinową (wideo)Księgarnia internetowa Gandalf rozpoczęła współpracę z Paczkomatami InPost. W ciągu nadchodzących tygodni będzie oferowała darmową dostawę podręczników szkolnych. Częścią wspólnej akcji jest kampania reklamowa w sieci Multikino.
0 1 0 0 0 5.07.2013Nowa strategia marketingowa Nokii – od lidera do pretendentaNowa strategia pozycjonuje Nokię jako rynkowego pretendenta, uwzględniając utratę udziałów marki w rynku smartfonów w ostatnich latach. Budżet reklamowy koncernu zdobyła agencja JWT.