Startuje kampania reklamowa Męskiego Grania 2013
  • 0
  • 4
5.07.2013

Startuje kampania reklamowa Męskiego Grania 2013

Od początku lipca trwa kampania reklamowa cyklu koncertów Męskie Granie, prowadzona w wymiarze ogólnokrajowym i lokalnym. W miastach, w których odbywać się będą koncerty, pojawią się materiały OOH – billboardy i plakaty, a także siatki wielkoformatowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 lipca 2013

  • 3
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
5.07.2013

Przemysław Saleta, Radosław Majdan i Jacek Stachurski uczą badania piersi (wideo)

W Światowy Dzień Łapania za Biust rusza akcja edukacyjna „PiersiBadacze”, współorganizowana przez ING Życie w ramach kampanii Fundacji Rosa „Rak. To się leczy!”. Jej celem jest edukowanie kobiet w zakresie profilaktyki oraz promocja aplikacji mobilnej, w której samobadania piersi uczą m.in. Przemysław Saleta, Radosław Majdan, Jacek Stachurski, Maciej Jachowski i Tomasz Puzon.