Atmedia otwierają sprzedaż czasu reklamowego na sierpień
  • 0
  • 1
5.07.2013

Atmedia otwierają sprzedaż czasu reklamowego na sierpień

Rusza sprzedaż kampanii reklamowych na sierpień w reprezentowanych przez Atmedia stacjach telewizyjnych. Prime time jest 4 proc. droższy, a off-peak tańszy o 3 proc. w porównaniu z sierpniem 2012 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 lipca 2013

  • 3
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
5.07.2013

Przemysław Saleta, Radosław Majdan i Jacek Stachurski uczą badania piersi (wideo)

W Światowy Dzień Łapania za Biust rusza akcja edukacyjna „PiersiBadacze”, współorganizowana przez ING Życie w ramach kampanii Fundacji Rosa „Rak. To się leczy!”. Jej celem jest edukowanie kobiet w zakresie profilaktyki oraz promocja aplikacji mobilnej, w której samobadania piersi uczą m.in. Przemysław Saleta, Radosław Majdan, Jacek Stachurski, Maciej Jachowski i Tomasz Puzon.