0 1 0 0 0 4.04.2013Decyzja UOKiK w sprawie przejęcia Merlin.pl przez spółkę Żabki, Biedronki i EurocashPrezes UOKiK wyraziła zgodę na przejęcie przez spółkę Czerwona Torebka kontroli nad Merlin.pl.
0 1 0 0 0 4.04.2013FROB wybrał agencję PRFundacja Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego (FROB) rozpoczęła współpracę z Partner of Promotion. W ramach umowy agencja zapewnia strategiczne doradztwo dla zarządu fundacji w zakresie e-PR.
0 1 0 0 0 4.04.2013Polskie centra handlowe wśród finalistów Solal Marketing Awards 2013Znani są finaliści konkursu Solal Marketing Awards 2013, organizowanego przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). Na liście znalazło się kilka polskich centrów handlowych. Rozstrzygnięcie konkursu wraz z rozdaniem nagród odbędzie się w Londynie 14 maja, podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.
1 1 0 0 0 4.04.2013Łatwy strzał golfistki w spocie firmy Vivus Finance (wideo)4 kwietnia rozpoczęła się druga telewizyjna kampania reklamowa pożyczek Vivus Finance. Hasło działań nadal brzmi: „Pieniądze we właściwym czasie”.
0 1 0 0 0 4.04.2013Kampania rekomendacji Xenny BłonnikTysiąc ambasadorek firmy Streetcom otrzyma preparat Xenna Błonnik, pozwalający na przeprowadzenie 20-dniowej kuracji regulującej trawienie, a także komplet próbek do przekazania bliskim i znajomym.
0 2 0 0 0 4.04.2013Start wiosennej kampanii odzieży i obuwia AllegroDo 26 maja potrwa wiosenna kampania reklamowa serwisu Allegro. Promowane są produkty z kategorii Moda i Uroda oraz działy Odzież i Obuwie z kategorii Dzieci.
3 1 0 0 0 4.04.2013Znani aktorzy i kierowcy w filmach z kampanii oleju Shell (wideo)Od marca na kanale Discovery Chanel w 75 państwach świata można oglądać składający się z trzech odcinków miniserial „Driven to Extremes”. To część działań promujących olej silnikowy Shell Rimula R4 X.
1 1 0 0 0 4.04.2013Steffen Möller w kampanii Wilkinsona (wideo)Producent maszynek do golenia rozpoczął kampanię „Wilkinson. Numer 1 w Niemczech! Satysfakcja gwarantowana lub zwrot pieniędzy”. Twarzą akcji jest Steffen Möller, znany w Polsce m.in. z programu „Europa da się lubić” czy serialu „M jak miłość”.
0 7 0 0 5 4.04.2013„Visit Poland – eat bigos”: naklejki promujące Polskę w HiszpaniiZałożyciele grupy pasjonatów marketingu partyzanckiego NTS-Squad oraz bloga poświęconego tej tematyce zaprojektowali serię czterech naklejek promujących Polskę. Rozlepili je następnie w atrakcyjnych turystycznie miejscach Hiszpanii, m.in. w Barcelonie, na Majorce oraz Ibizie.
1 3 0 0 0 4.04.2013Co było w skrzyni, która wylądowała w Lublinie? (infografika)Od 21 marca w ciągu dwóch tygodni na Lublin spadło pięć wielkich skrzyń: sejf, paka jabłek i bagietek, prezent obwiązany wstążką, olbrzymi prostopadłościan z wzorem chmur i błękitnego oceanu. Akcja oczywiście coś zapowiadała. 4 kwietnia otwarto pierwszy z pakunków i jednocześnie ujawniono cel całej zabawy.