Marian Salzman: branża PR jest zbyt sfeminizowana. Potrzebuje „więcej jaj” - Marketing przy Kawie
Marian Salzman: branża PR jest zbyt sfeminizowana. Potrzebuje „więcej jaj”
  • 0
  • 1
5.07.2013

Marian Salzman: branża PR jest zbyt sfeminizowana. Potrzebuje „więcej jaj”

Według Marian Salzman, CEO agencji Havas PR w Ameryce Północnej, miejscowy PR na skutek nadmiernego sfeminizowania i poprawności politycznej zdobył mniej nagród w Cannes niż australijski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55925 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 lipca 2013