1 1 0 0 0 4.10.2013Intel zmienił ekran kinowy w ultrabook (wideo)W warszawskiej Kinotece zainstalowano pierwszy w Polsce ekran kinowy w formie ultrabooka. Można go zobaczyć w sali nr 7. Kampania ma w nietypowy sposób zaprezentować widzom możliwości komputerów.
0 3 0 0 0 4.10.2013Ubezpieczenia turystyczne promowane przez augmented realitySklep internetowy z ubezpieczeniami turystycznymi promuje się prasową kampanią reklamową wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość (augmented reality).
0 1 0 0 0 4.10.2013Gdańsk w finale ICCA Best Marketing Award [aktualizacja]Ogłoszeni zostali finaliści ICCA Best Marketing Award – nagrody przyznawanej za osiągnięcia w dziedzinie marketingu miasta, regionu lub produktu. Wśród nominowanych w tegorocznej edycji jest Gdańska Organizacja Turystyczna za realizację projektu CSR – „Gdańsk Christmas Baubles”.
1 1 0 0 1 4.10.2013ING Życie rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii „Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak” (wideo)ING Życie rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii „Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak”, promującej ubezpieczenie na wypadek nowotworu. Jej główny element stanowi telewizyjny spot zatytułowany „Negocjatorzy”.
0 1 0 0 0 4.10.2013Nominowani do konkursu Złote Spinacze 2013Ogłoszono finalistów 11. edycji Złotych Spinaczy. 51-osobowe grono jury wybrało 73 projekty, które otrzymały nominacje do nagrody głównej w 28 kategoriach w konkursie na najlepsze kampanie PR ostatniego roku.
2 1 0 0 0 4.10.2013Żubr idzie za żubrem w nowej kampanii producenta piwa (wideo)Rozpoczyna się jesienna kampania piwa Żubr. Ogólnopolskie działania startują 14 października i potrwają do końca roku. Wpisują się w charakterystyczne dla marki poczucie humoru oraz grę słów.
0 1 0 0 0 4.10.2013Sieć warsztatów samochodowych promuje się w prasieSieć serwisów samochodowych fast-fit Premio rusza z akcją promocyjną skierowaną do kierowców. Towarzyszy jej reklama w prasie oraz Internecie.
0 2 0 0 1 4.10.2013Festiwal Urban Forms zmienia oblicze ŁodziW ramach festiwalu Urban Forms Łódź zmienia szare oblicze. Podczas trzeciej edycji wydarzenia przez cały wrzesień sześciu artystów z Chile, Belgii, Hiszpanii i Polski pracowało nad wielkoformatowymi malowidłami, które pokryły ściany budynków.
2 3 0 0 0 4.10.2013Łódź podwodna wynurzyła się z mediolańskiego bruku (wideo)1 października mieszkańców jednej z mediolańskich ulic obudziły odgłosy akcji ratunkowej, która odbywała się za oknami ich domów. Z chodnika przy Via dei Mercanti i Piazza Cordusio wyłoniła się olbrzymia łódź podwodna. Jak okazało się później, tak reklamowała się firma ubezpieczeniowa Europ Assistance Italia.
0 1 0 0 1 4.10.2013Chamlety 2013: po raz czwarty zostaną wybrane najgorsze reklamy29 listopada poznamy najgorsze reklam minionego roku, wybrane w festiwalu Chamlety. Zgłoszenia do konkursu można wysyłać do 3 listopada.