0 1 0 0 0 5.10.2013Poczucie własnej wartości wpływa na postrzeganie ceny – badanie Journal of Consumer ResearchPostrzeganie ceny produktu przez konsumentów częściowo zależy ich samooceny – wynika z nowych badań Journal of Consumer Research. Znajomość tego mechanizmu może być przydatna w zarządzaniu cenami i budowaniu lojalności klientów z różnych segmentów.
0 1 0 0 0 4.10.2013Konsumenci przetestują nowości FrostyFrosta – producent żywności mrożonej – 1 października uruchomiła aplikację na Facebooku, za pomocą której konsumenci mogą zgłosić się jako testerzy nowych produktów. Marka wybierze tysiąc osób i dostarczy im zestawy do wypróbowania.
0 1 0 0 1 4.10.2013Marki będą mogły reklamować się na InstagramieSerwis Instagram, idąc w ślady Facebooka i Twittera – wprowadzi możliwość zamieszczania reklam. Zmiana ma nastąpić w ciągu najbliższych miesięcy.
0 1 0 0 0 4.10.2013T-Mobile wybiera agencję kreatywnąT-Mobile Polska rozpoczyna proces wyboru agencji kreatywnej do obsługi marki w zakresie działań ATL oraz strategii komunikacji. Proces ten związany jest ze standardowym przeglądem rynku organizowanym cyklicznie przez firmę.
1 1 0 0 0 4.10.2013Red Bull z kampanią promującą spektakl breakdance do muzyki J.S. Bacha (wideo)Wystartowała kampania promująca tegoroczną edycję międzynarodowego spektaklu muzyczno-tanecznego „Red Bull Flying Bach”. Łączy on klasyczną muzykę Jana Sebastiana Bacha ze współczesnym tańcem w wykonaniu zespołu Flying Steps – czterokrotnych mistrzów świata breakdance.
1 4 0 0 0 4.10.2013Magdalena Cielecka, Anna Maria Jopek, Tomasz Majewski i Wojciech Waglewski lubią poezję? (wideo)1 października Fundacja Wisławy Szymborskiej rozpoczęła drugi etap kampanii „Niektórzy lubią poezję”. W tej odsłonie zaprezentowane zostały billboardy oraz plakaty promujące czytanie poezji. Przez cały miesiąc w Krakowie i Warszawie można oglądać kreacje OOH z wizerunkami m.in. Magdaleny Cieleckiej, Anny Marii Jopek, Tomasza Majewskiego oraz Wojciecha Waglewskiego.
0 3 0 0 0 4.10.2013Pharmaceris promuje dermokosmetykiMarka Pharmaceris rozpoczęła kampanię czterech serii dermokosmetyków. Reklamy pojawią się w prasie, witrynach aptek oraz w formie katalogu produktowego.
0 1 0 0 0 4.10.2013Aktorki z „Klimakterium…” w reklamie rajstopMarka rajstop Adrian rozpoczęła kampanię, do udziału w której zaprosiła aktorki występujące w musicalu „Klimakterium... i już”. Kreacje pojawiły się na nośnikach reklamy zewnętrznej.
2 1 0 0 0 4.10.2013„GigaWolność” zastąpi Tomasza Kota w reklamach Netii (wideo)Netia wprowadza nową platformę komunikacji. Marka zmieni stylistykę reklam. Występującego w spotach Tomasza Kota zastąpią nowi bohaterowie, a ich emocje będą podkreślane graficznie przez charakterystyczne kolorowe kropki.
1 1 0 0 0 4.10.2013Zgłoszenia do Young Creatives Eurobest przedłużone (wideo)Organizator konkursów Young Creatives Integrated, Just Creatives i Young Creatives Planners zdecydował się na przedłużenie terminu zgłoszeń. Wszyscy zainteresowani mają teraz czas do 15 października.