2 1 0 0 0 4.10.2013Grześki z kampanią promującą loterię „Sięgaj po szczere złoto!” (audio)Ruszyła kampania promująca ogólnopolską loterię „Sięgaj po szczere złoto!” wafelków Grześków. Działania reklamowe prowadzone są w radiu, prasie i Internecie, a także sieci bankomatów Euronet.
0 1 0 0 0 3.10.201315 października w księgarniach „Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy” Roberta HeathaW jaki sposób reklama uwodzi podświadomość? Na czym naprawdę opiera się jej skuteczność? Dlaczego wpływa na nasze zachowanie? I czy można jej się oprzeć? Na te pytania stara się odpowiedzieć Robert Heath w swej najnowszej książce, która wkrótce ukaże się na polskim rynku.
0 1 0 0 0 3.10.2013III edycja Mobile Trends Conference & Awards w styczniu 2014 r.16 i 17 stycznia 2014 r. w Krakowie po raz trzeci odbędzie się największa w Polsce konferencja dotycząca mobilnych technik i technologii – Mobile Trends Conference. Jej celem jest ukazanie aktualnej sytuacji na polskim oraz globalnym rynku mobile, a także przedstawienie najbardziej nowatorskich form wykorzystania urządzeń mobilnych.
0 1 0 0 0 3.10.2013PR Forum 2013 – o rewolucji, sygnalistach i blogerach16 października w Hotelu Marriott w Warszawie odbędzie się największe w Polsce spotkanie branży Public Relations – PR Forum 2013. Jednym z elementów tego wydarzenia są popołudniowe panele tematyczne Digital Relations, Różne Oblicza CSR oraz Cyberreputacja.
0 1 0 0 0 3.10.2013Jakie priorytety mają sklepy internetowe? – badanie Cube ResearchBlisko 60 proc. przedstawicieli e-sklepów uważa, że najważniejsze w ich działalności jest pozyskanie nowych klientów. O cele, jakie e-sklepy stawiają sobie na nadchodzący czas, zapytano w badaniu Cube Research „Co nakręca e-commerce?”.
1 1 0 0 0 3.10.2013Alior Bank opowiada legendy w kampanii pożyczki (wideo)Alior Bank promuje ofertę pożyczki gotówkowej. Głównym medium kampanii jest telewizja.
1 1 0 0 0 3.10.2013Maciej Gajwer w nowej kampanii Praktikera (audio)3 października rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa pod hasłem „Praktikomania – szał niskich cen!”. Jej bohaterem jest znany z wcześniejszych kreacji Maciej Gajwer.
1 1 0 0 0 3.10.2013Serce i Rozum „lecą na hel” w spocie Orange (wideo)Serce i Rozum reklamują usługę FunSpot, która pozwala korzystać z domowego Internetu tam, gdzie znajdują się liveboxy innych użytkowników.
2 2 0 0 0 3.10.2013Kampania „Move your Lee”, promująca jesienno-zimową kolekcję marki (wideo)Marka Lee przygotowała kampanię kolekcji jesienno-zimowej. Kontynuuje w niej temat tańca z poprzedniego sezonu. Działaniom towarzyszy hasło „Move your Lee”.
1 1 0 0 0 3.10.2013Policja nawołuje: „Kieruj się rozsądkiem” (wideo)Policja rozpoczęła kampanię społeczną dotyczącą bezpieczeństwa na drogach. Jej hasło brzmi „Kieruj się rozsądkiem”. Działania realizowane będą w trzech odsłonach. Adresowane są do wszystkich uczestników ruchu drogowego, ze szczególnym uwzględnieniem motocyklistów, osób starszych i pieszych.