0 3 0 0 0 18.06.2013Dzień Google dla Agencji – relacjaZakończył się cykl spotkań Google Dzień dla Agencji. Wzięło w nim udział 500 przedstawicieli agencji SEM i domów mediowych z 14 rynków regionu CEE. Podczas konferencji zaprezentowano m.in. program Google Partner. Poruszono też temat reklamy mobile oraz wykorzystania YouTube w kampaniach.
1 1 0 0 1 18.06.2013Škoda z kampanią wizerunkową modelu Octavia Combi (wideo)Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa „Amazing |əˈmeɪzɪŋ| to chwile, dla których warto żyć” modelu Škody Octavia Combi. Działania prowadzone są w telewizji, prasie oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 18.06.2013Srebrne Lwy w Cannes dla akcji współtworzonej przez Saatchi & Saatchi PolandAkcja „Dni nadziei”, która została zgłoszona na festiwal w Cannes przez Saatchi & Saatchi Berlin, powstała przy współudziale biur z Polski, Szwajcarii, Rosji, Serbii i Rumunii. Zdobyła sześć Srebrnych Lwów.
0 1 0 0 0 18.06.2013Sponsoring polskich stadionów – badanie ARC Rynek i OpiniaZ raportu „Sponsoring Monitor 2012/2013” ARC Rynek i Opinia wynika, że 29% Polaków spotkało się z przypadkami sponsorowania stadionów sportowych w Polsce. Najbardziej znanymi sponsorami obiektów sportowych są: sponsor stadionu w Gdańsku – PGE (14,2%) oraz sponsor stadionu Legii w Warszawie – Pepsi (13,1%).
0 1 0 0 0 18.06.2013e-Commerce Polska w szeregach Ecommerce EuropeOrganizacja e-Commerce Polska jako dziesiąty członek dołączyła do Ecommerce Europe – organizacji działającej na skalę międzynarodową w obszarze e-handlu.
0 1 0 0 0 18.06.2013Ostatni tydzień zgłoszeń do Konkursu Biuletynów Firmowych 2013Już tylko przez tydzień można zgłaszać prace w Konkursie Biuletynów Firmowych 2013. Udział w tym najstarszym wydarzeniu custom publishing w Polsce jest bezpłatny.
0 1 0 0 0 18.06.2013Grecos Holiday zmienia agencję ds. działań w social mediaKomunikację marki biura podróży Grecos Holiday w social media przejmuje Faster & Better. Agencji powierzono obsługę marki na platformach społecznościowych, realizację działań konkursowych i promocyjnych, zakup mediów, moderację forów oraz kampanię marketingu rekomendacji.
0 1 0 0 0 17.06.2013„Duże dzieci, mały problem” – kampania sieci Focus HotelsRozpoczęła się kampania „Duże dzieci, mały problem” sieci Focus Hotels. Ma ona wypromować ofertę skierowaną do klientów indywidualnych.
0 3 0 0 0 17.06.2013DDB Warsaw nominowana do Lwów w CannesAgencja DDB Warszawa znalazła się na liście nominowanych do nagród Cannes Lions w kategoriach Media oraz Outdoor. Ogłoszenie wyników nastąpi 19 czerwca.
1 1 0 0 0 17.06.2013Schweppes zaskakuje od 1783 roku – kampania (wideo)Rozpoczęła się kampania napojów gazowanych Schweppes. Działania reklamowe skupione są wokół hasła przewodniego „Zaskakujący od 1783 roku”.