ING Życie rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii „Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak” (wideo)
  • 1
  • 1
4.10.2013

ING Życie rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii „Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak” (wideo)

ING Życie rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii „Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak”, promującej ubezpieczenie na wypadek nowotworu. Jej główny element stanowi telewizyjny spot zatytułowany „Negocjatorzy”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50126 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Mar

8 lat temu

ING

Miałem nadzieję, że jednak dadzą sobie spokój. Jednak sprzedaż i ważniejsza

4 października 2013