0 1 0 0 1 14.04.2014Sklepy internetowe wybierają SEO i SEM – badanie GoDealla.pl (infografika)Sklepy internetowe stawiają na SEO/SEM, katalogi internetowe i marketing szeptany. Nie znają sieci afiliacyjnych, ale dostrzegają potencjał emisji kodów rabatowych jako sposobu zwiększania sprzedaży – oto wnioski z przeprowadzonego przez serwis GoDealla.pl badania preferencji promocyjnych małych i średnich e-sklepów.
0 1 0 0 0 14.04.2014Paneliści Klubu Ekspertów Tesco dzielą się opiniami o ofercie sieciWybrani klienci zrzeszeni w Klubie Ekspertów Tesco od września 2013 r. mogą decydować m.in. o wyglądzie promocyjnych opakowań produktów czy sklepowych stoisk. Oceniają także gazetki promocyjne.
0 3 0 0 0 14.04.2014Internauci chcą reklam operatorów telekomunikacyjnych w Internecie – badanie LeadR i IRCenterNajlepszym kanałem do reklamowania usług branży telekomunikacyjnej zdaniem polskich internautów jest Internet. Wskazuje na niego 40% respondentów. Drugie miejsce zajęła telewizja (36%). To wnioski z badania „Zadowolenie z jakości usług telekomunikacyjnych” agencji LeadR i IRCenter.
3 7 0 0 1 14.04.2014Jerzy Janowicz i szopa w kampanii marki Atlas [aktualizacja]Trzej sportowcy związani z marką chemii budowlanej Atlas – Jerzy Janowicz, Maciej Steinhof i Paweł Tarnowski – spotkali się na planie filmowym nowego spotu. Akcja filmu reklamowego będzie dziać się... w szopie. Efekty mają pojawić się wkrótce w Internecie.
0 1 0 0 0 14.04.2014Jeronimo Martins Polska korzysta z business intelligenceW styczniu br. firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sklepów Biedronka, rozpoczęła współpracę z SAS Institute w obszarze zaawansowanej analityki i business intelligence.
1 1 0 0 0 14.04.2014„Zrobiłam to z Markiem Migalskim”, czyli kolejny spot wyborczy (wideo)Marek Migalski opublikował w serwisie YouTube spot wyborczy do Parlamentu Europejskiego. W 50-sekundowym filmie trzy atrakcyjne kobiety wyznają: „Zrobiłam to z Markiem Migalskim”.
0 1 0 0 0 14.04.2014„Cała prawda o selfie” – GetFound.pl (infografika)64,72% autorów selfie, czyli zdjęć z ręki, to kobiety. Największą przewagę mają one w Moskwie – tam mężczyźni robią jedynie 18% takich zdjęć – najmniejszą zaś w krajach azjatyckich (w Bangkoku różnica pomiędzy kobietami a mężczyznami robiącymi selfie to 10%). Agencja GetFound.pl przygotowała infografikę, w której prezentuje statystyki dotyczące tej formy autoportretów.
1 1 0 0 0 13.04.2014Emocje napędzają marketing szeptany – badanie BrandJuicer (audio)Zależność między emocjami, jakie wywołuje marka, a liczbą rozmów konsumentów na jej temat jest bardzo wyraźna, choć nieintuicyjna. Czasem o bardzo lubianych brandach rozmawia się niewiele – wynika z najnowszego badania firmy BrandJuicer.
1 1 0 0 0 11.04.2014Ryszard Kalisz w wyborczym spocie zdradza sposób na obliczanie społecznego poparcia (wideo)Startujący z pierwszej pozycji na warszawskiej liście koalicji Europy Plus i Twojego Ruchu Ryszard Kalisz zaprezentował spot wyborczy do Parlamentu Europejskiego. W filmie przedstawiono wyniki sondażu MillwardBrown oraz sposób polityka na obliczenie poparcia.
0 1 0 0 0 11.04.2014Otodom.pl reklamuje się na outdoorze i w InternecieSerwis z nieruchomościami Otodom.pl rozpoczął kampanię „Zamieszkaj pod sprawdzonym adresem!”. Będzie ona prowadzona w kwietniu i maju.