0 1 0 0 0 11.08.2014Le Rodzinka – nowi bohaterowie komunikacji sieci E.LeclercRuszyła akcja E.Leclerc – „Le Rodzinka”. Nowi bohaterowie pojawią się w spotach radiowych i na facebookowym profilu sieci. Działania mają doprowadzić do bliższego poznania potrzeb klientów.
1 1 0 0 0 11.08.2014„Zobacz. Przeżyj” – policjanci z warmińsko-mazurskiego ostrzegają przed pływaniem po spożyciu alkoholu (wideo)Olsztyńska policja rozpoczęła kampanię społeczną „Zobacz. Przeżyj”. W trwającym 3 minuty spocie w realistyczny sposób przedstawiono scenę utonięcia po spożyciu alkoholu.
0 1 0 0 0 11.08.2014II Google Analytics User Conference 25 września w WarszawieGoogle Analytics User Conference Poland & CEE to spotkanie osób, które wykorzystują analitykę internetową do usprawniania i poprawy skuteczności biznesów – zarówno swoich, jak i klientów. To platforma wymiany doświadczeń, okazja do zadawania pytań i prowadzenia rozmów pomiędzy użytkownikami i twórcami Google Analytics.
2 1 0 0 0 11.08.2014Lidl sprawdza, dlaczego zdrowe jedzenie nie smakuje dzieciom (wideo)Z początkiem sierpnia Lidl rozpoczął kampanię „Lekcje zdrowego smaku”. W pierwszym internetowym spocie m.in. zapytał uczniów, dlaczego nie lubią warzyw oraz co się dzieje z kanapkami, które rodzice przygotowują im do szkoły.
0 5 0 0 1 11.08.2014Trwa konkurs Miastoszpeciciel 2 [aktualizacja]W konkursie Miastoszpeciciel organizowanym po raz drugi przez stowarzyszenie Miasto Moje a w Nim wybierany jest nośnik reklamowy, który najbardziej szpeci przestrzeń publiczną. Ogłoszenie wyników nastąpi 11 sierpnia. W głosowaniu internautów jako największy szpeciciel wskazany został budynek usługowo-handlowy z Kielc.
1 4 0 0 0 8.08.2014„Forever Faster!” – Puma z nową globalną kampaniąPuma rozpoczyna największą w swojej historii globalną kampanię wizerunkową pod hasłem „Forever Faster!”. Kampania w Polsce pojawi się w połowie sierpnia, głównie w kanałach cyfrowych.
0 2 0 0 0 8.08.2014Letnia promocja depilatorów i produktów do stylizacji włosów marki BraunTrwa promocja „Przyćmij wszystkich tego lata. Uwolnij się”. Dotyczy ona depilatorów Braun Silk-épil i produktów do stylizacji włosów z linii Satin Hair.
1 3 0 0 0 8.08.2014Tyskie na Fest – 22 odsłony spotu do finału akcji (wideo)8 sierpnia w stacjach telewizyjnych rozpoczyna się emisja spotów Tyskiego jako organizatora piwnej biesiady BeerFest 2014. 22 odsłony reklamy będą formą odliczania dni do wydarzenia, które odbędzie się 30 i 31 sierpnia w Parku Śląskim w Chorzowie.
0 13 0 0 0 8.08.2014„Szacun tropików” – nietypowa aukcja na AllegroJak co roku trwa kampania „Płytka wyobraźnia to kalectwo” fundacji Integracja. Tym razem towarzyszy jej nietypowa aukcja na Allegro, która podbija Internet.
0 1 0 0 0 8.08.2014Poszukiwany realizator kampanii mięsa drobiowego z Europy w RPA, Chinach i Hongkongu„Europejski drób – w jakości siła” to tytuł trzyletniej kampanii informacyjno-promocyjnej, która ma zostać przeprowadzona w Republice Południowej Afryki oraz Chinach z Hongkongiem. Zaproszenie do składania ofert na jej przygotowanie i wdrożenie ogłosiła Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza z siedzibą w Warszawie.