0 3 0 8.12.2014„Fanpage Trends” – listopad 2014 r.W listopadzie na Facebooku hashtag #wybory przegrał z #konkursami, #muzyką, #disco oraz Arturem Szpilką, który wspólnie z TVN pozbawił Ewę Chodakowską pozycji liderki zestawienia najbardziej angażujących stron polskojęzycznych. Co działo się na Facebooku w minionym miesiącu, prezentuje Sotrender w raporcie „Fanpage Trends”.
0 1 0 8.12.2014Bahlsen Polska wybiera Starcom zamiast MediaComuW przetargu na obsługę mediową firmy Bahlsen Polska, do której należą marki Hit, Krakuski i Leibniz, zwyciężył Starcom. Zajmie się przygotowaniem strategii komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów.
0 1 0 8.12.2014Nowa struktura i awanse w działach sprzedaży i marketingu NetsprintaNetsprint, firma specjalizująca się w marketingu opartym na technologii, zmienił strukturę organizacyjną. Wydzielono trzy piony: sprzedaży, rozwoju biznesu i produkcji. Ze zmianą wiążą się nominacje i awanse w poszczególnych pionach.
0 4 2 8.12.2014KGHM prezentuje nowe logo. PiS protestujeNa początku grudnia spółka KGHM Polska Miedź SA ujawniła nowe logo. Ze znaku mają zniknąć słowa „Polska Miedź”. Głos w tej sprawie zabrało Prawo i Sprawiedliwość. Partia zwróciła się do rządu z wezwaniem do szybkiej reakcji.
0 1 0 7.12.2014Znamy zwycięzców 12. edycji konkursu Złote SpinaczeOgłoszono wyniki 12. edycji konkursu Złote Spinacze na najlepsze kampanie PR. Przyznano nagrody w 24 z 25 kategorii konkursowych. W kategoriach specjalnych nagrody przyznano: za kreatywność marce Atlas, za efektywność – Urzędowi Miasta Katowice.
1 1 0 5.12.2014Mleko z Gostynia reklamowane jako uzupełnienie aktywnego dnia (wideo)Z początkiem grudnia ruszyła kampania reklamowa spółdzielni mleczarskiej w Gostyniu. Jej głównym celem jest wzmocnienie wizerunku marki mleka zagęszczonego do kawy.
0 1 0 5.12.2014Goldbach Audience przejmuje kompetencje agencji Goldbach InteractiveZ początkiem 2015 r. Goldbach Interactive wchodzi w struktury Goldbach Audience. Grupa nie doszła do porozumienia z potencjalnymi inwestorami i nie zdecydowała się na sprzedaż działającej na polskim rynku agencji interaktywnej.
1 1 0 5.12.2014Tymbark znów gra kolędy na kieliszkach (wideo)1 grudnia rozpoczęła się świąteczna kampania Tymbarku. W jej ramach, podobnie jak przed rokiem, emitowany jest spot, w którym uliczny artysta gra kolędę „Oj, maluśki, maluśki” na kieliszkach wypełnionych sokiem.
0 1 0 5.12.2014Justyna Steczkowska dołącza do konwoju MuszkieterówKonwój Muszkieterów to ogólnopolska akcja fundacji właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché, której celem jest pomoc potrzebującym dzieciom. W tym roku konwój pomocy wyrusza po raz czternasty. Na jego czele stoi Justyna Steczkowska.
3 1 0 5.12.2014„Jestem własną wizją świata” – kampania Nikona (wideo)Firma Nikon rozpoczęła kampanię pod hasłem „Jestem własną wizją świata”. Ma ona zachęcać pasjonatów fotografii, by wyrażali swoje autorskie wizje świata na zdjęciach. Jako inspirację marka prezentuje prace fotografów, którzy ujmują rzeczywistość z własnej, nietypowej perspektywy.