4 1 0 0 0 22.04.2014Kampania „McDonald’s wierzy w młodych ludzi w Polsce” z udziałem pracowników sieci (wideo)Ruszyła kampania wizerunkowa „McDonald’s wierzy w młodych ludzi w Polsce”. W spotach reklamowych wystąpili pracownicy sieci – wybrani w castingu wewnętrznym menedżerowie lokali.
0 1 0 0 0 22.04.2014 ARTYKUŁ SPONSOROWANYDotrzeć do najaktywniejszychMarketing sportowy to jedna z najskuteczniejszych form promocji, budująca odpowiedni wizerunek marki dzięki pozytywnym skojarzeniom związanym ze sportem.(Artykuł promocyjny)
0 4 0 0 0 22.04.2014Polski rynek reklamy kontekstowej w 2013 r. wart 216,5 mln zł – raport AdkontekstWartość reklamy kontekstowej w 2013 r. wyniosła ponad 216 mln zł i urosła o 4,5%. Agencje i domy mediowe w 2014 r. zamierzają zwiększyć wydatki na reklamę w sieciach kontekstowych o kolejne 7,4%. Takie wnioski znalazły się w piątej edycji raportu sieci reklamowej Adkontekst „Rynek reklamy kontekstowej w Polsce”.
0 1 0 0 0 22.04.2014Chimney włącza w strukturę internetowy dom produkcyjny z SydneyMiędzynarodowa agencja kreatywna Chimney dołącza do swoich struktur internetowy dom produkcyjny Marbay, działający w Sydney. Partnerstwo ma zaowocować rozwiązaniami internetowymi dla europejskich klientów.
0 1 0 0 0 17.04.20145. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych20 i 21 listopada Instytut Lotnictwa w Warszawie organizuje 5. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych. Jego celem jest stworzenie możliwości prezentacji wyników badań dotyczących różnych obszarów marketingu instytucji naukowych i badawczych, a także wymiany poglądów, doświadczeń i idei.
0 3 0 0 0 17.04.2014Najbardziej opiniotwórcze media marca – zwycięża prasa (IMM)„Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” i „Dziennik Gazeta Prawna” były najczęściej cytowanymi mediami w marcu br. – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Kolejne miejsca zajęły TVN24 oraz RMF FM.
2 9 0 0 0 17.04.2014Michał Żebrowski i Krzysztof Hołowczyc promują Formułę Komfort dla Firm w Play (wideo)Play rozpoczął kampanię reklamową taryfy o nazwie Formuła Komfort dla Firm. W kreacjach reklamowych ponownie wystąpili Michał Żebrowski i Krzysztof Hołowczyc.
0 3 0 0 0 17.04.2014Grupa Unibail-Rodamco promuje swoje centra handlowe w 13 europejskich stolicachArkadia i Galeria Mokotów, centra handlowe należące do Unibail-Rodamco, rozpoczęły kampanię „Unexpected shopping”. Działania promujące obiekty grupy zostały zainaugurowane w kwietniu w trzynastu europejskich stolicach, m.in. Paryżu, Madrycie, Barcelonie, Wiedniu, Pradze, Warszawie i Sztokholmie.
0 1 0 0 0 17.04.2014Żele pod prysznic Luksja Lush i Revive promowane w prasieMarka Luksja poszerza portfolio o dwie linie żeli pod prysznic – Lush oraz Revive. Od 15 kwietnia produkty promowane są w prasie, pod hasłem „Świat codziennej pielęgnacji”.
1 3 0 0 0 17.04.2014Lionel Messi w kampanii Pepsi zachęca do gry w piłkę (wideo)21 kwietnia rozpocznie się ogólnopolska kampania Pepsi „Funball”. Będzie zachęcać do innego spojrzenia na piłkę – wyjścia z domów i spontanicznej zabawy w plenerze. W działania zaangażował się Lionel Messi.