1 3 0 0 0 23.07.2014Pracownicy Sony w kampanii reklamowej marki (audio)W radiu oraz Internecie rozpoczęła się kampania promująca produkty Sony z rodziny Xperia. Jej bohaterami zostali pracownicy firmy sfotografowani podczas oddawania się pasjom.
0 1 0 0 0 23.07.2014Wolontariusze Akademii Przyszłości zachęcają do przyłączenia się do akcjiStowarzyszenie Wiosna poszukuje tutorów – osób, które zdecydują się włączyć w program Akademia Przyszłości. Do zaangażowania namawiają m.in. Julia Kamińska, Daria Widawska oraz Szymon Majewski, a także wolontariusze, którzy opowiadają o swoich doświadczeniach z programem.
0 1 0 0 0 23.07.2014UOKiK szuka producenta spotu o prawach konsumentaPrezes UOKiK zaprasza do składania ofert na produkcję animowanego spotu „Prawa konsumenta”. Termin dostarczania dokumentów upływa 8 września 2014 r. o godzinie 12:00.
0 2 0 0 0 23.07.2014Polacy chcą Internetu stacjonarnego bez przymusowych dodatków – badanie ARC Rynek i OpiniaCo sądzimy o krajowej ofercie usług Internetu stacjonarnego? Sprawdził to instytut badawczy ARC Rynek i Opinia, koncentrując się głównie na opiniach obecnych i byłych użytkowników Neostrady.
0 1 0 0 0 22.07.2014Na zlecenie IAB Polska powstanie wyszukiwarka legalnych treści wideoIAB Polska rozstrzygnął konkurs na przygotowanie wyszukiwarki legalnych treści, która będzie dostępna na stronie akcji Oglądaj Legalne. Projekt wystartuje jesienią. Zrealizuje go firma Netsprint.
0 2 0 0 0 22.07.2014Pierwsze prace Galerii Rusz w nowych lokalizacjachGaleria Rusz wznowiła działalność w Toruniu. Prace w tym mieście oglądać można na dwóch billboardach od 21 lipca.
0 1 0 0 0 22.07.2014Marcin Talarek i Jacek Karaszewski uruchamiają agencję IRLPowstała nowa agencja – IRL. Będzie funkcjonować jako zewnętrzny dział R&D dla marek oraz agencji reklamowych. Firmę założyli Marcin Talarek i Jacek Karaszewski.
0 6 0 0 0 22.07.2014Reklamy sieci handlowych warte 272 mln zł – IMMW drugim kwartale 2014 r. wydatki reklamowe sieci handlowych w Polsce utrzymały się na podobnym poziomie, jak w roku ubiegłym i wyniosły łącznie 272 mln zł – wynika z badania IMM. 90% tej kwoty stanowią wydatki dziesięciu największych reklamodawców wśród działających w Polsce supermarketów, hipermarketów, dyskontów i sklepów typu convenience.
0 1 0 0 0 22.07.2014„Multiscreening w Polsce” – druga edycja badania IRCenter i SW ResearchWidzowie telewizji chętnie korzystają podczas jej oglądania z urządzeń mobilnych. Najczęściej wybierają komputer. IRCenter we współpracy z SW Research przeprowadził kolejną edycję badania „Multiscreening w Polsce”.
0 1 0 0 0 22.07.2014„Internet 2013. Polska – Europa – świat” – raport IAB PolskaW 2013 r. w Polsce przybyło 1,77 mln internautów. Ponad połowa łączyła się z Siecią za pomocą smartfonów – to niektóre wnioski z XI wydania raportu strategicznego „Internet 2013. Polska – Europa – świat” przygotowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.