0 1 0 7.01.2015Sklep Nexterio z systemem marketing automationSklep internetowy z artykułami z kategorii dom i ogród – Nexterio.pl (dawniej Megastore.pl) – wybrał system SalesManago Marketing Automation. Zostanie on wykorzystany do wdrożenia i optymalizacji procesów marketingowych i sprzedażowych, m.in. do zwiększenia konwersji z takich procesów jak porzucony koszyk oraz wysyłka oferty dopasowanej do profilu użytkownika.
1 1 0 7.01.2015Koroniewska, Arciuch i Warchulska zachęcają do wykonywania cytologii (wideo)Ruszyła VI edycja ogólnopolskiej kampanii „Piękna, bo zdrowa”, organizowanej przez organizację Kwiat Kobiecości. W tym roku do akcji przyłączyły się aktorki: Joanna Koroniewska, Tamara Arciuch, Agnieszka Warchulska oraz dziennikarka Kinga Burzyńska, a także Ida Karpińska, prezes i założycielka organizacji.
2 4 0 7.01.2015„Katowice świetnie się prezentują” w noworocznej kampanii (wideo)W roku 2015 Katowice obchodzą jubileusz 150-lecia nadania praw miejskich. Z tej okazji miasto rozpoczyna kampanię promocyjną. Zachęca do odwiedzin i uczestnictwa w wydarzeniach sportowych, muzycznych, międzynarodowych spotkaniach biznesowych czy oddawaniu do użytku nowych obiektów i przestrzeni miejskich.
0 3 0 7.01.2015Rebranding Banku Gospodarstwa Krajowego1 stycznia zaczęła funkcjonować nowa identyfikacja wizualna Banku Gospodarstwa Krajowego. Opracowano ją w związku ze zmianą pozycjonowania banku, zapoczątkowaną w 2013 r.
1 1 0 7.01.2015„Jesteś lepszy niż ta praca” – kampania reklamowa Monsterpolska.pl (wideo)7 stycznia w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych wystartowała telewizyjna kampania wizerunkowa portalu rekrutacyjnego Monsterpolska.pl. Jej hasło brzmi: „Jesteś lepszy niż ta praca”.
1 5 0 7.01.2015Justin Bieber twarzą kampanii Calvina Kleina (wideo)Ulubieniec nastolatek, Justin Bieber, został twarzą wiosennej kampanii reklamowej kolekcji bielizny i jeansów Calvina Kleina. Partneruje mu duńska modelka Lara Stone.
0 15 0 7.01.2015Nagie modelki znów promują trumny LindneraTematem przewodnim kalendarza firmy Lindner na 2015 r. są relacje damsko-męskie. Zakład przemysłu drzewnego, promując trumny, proponuje nowe spojrzenie na zagadnienia związane ze śmiercią. W tej edycji publikacja zmienia też klimat, format i kolorystykę.
0 4 0 7.01.2015Nowe stacje, więcej filmów, dokumentów i zagranicznych programów – widzowie planują MUX-8 w badaniu MECChcemy kanałów filmowych, wolimy zagraniczne programy i nowe stacje, a nie wersje HD dotychczasowych – twierdzą respondenci pytani o życzenia dotyczące oferty naziemnej telewizji cyfrowej. Niedługo zapadną decyzje w zakresie zagospodarowania ósmego multipleksu. Dom mediowy MEC oddał w tej sprawie głos polskim widzom.
0 1 0 7.01.2015TNS Consumer Index najwyższy od ponad siedmiu latW grudniu 2014 r. TNS Consumer Index osiągnął poziom -6 pkt, utrzymując tendencję wzrostową. To najlepszy wynik od połowy 2007 r., czyli od ponad siedmiu lat. Oznacza to, że optymizm konsumencki w Polsce wrócił do poziomu sprzed ogólnoświatowego kryzysu gospodarczego rynków finansowych i bankowych.
2 1 0 7.01.2015Dziecięce marzenia w kampanii ośrodka „Port” Towarzystwa Nasz Dom (wideo)Na ekranach Telewizji Polskiej trwa emisja spotu „W rodzinie cieplej”, opowiadającego o marzeniu małego chłopca. To element kampanii organizowanej przez Ośrodek Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej „Port” Towarzystwa Nasz Dom.