Poszukiwany realizator kampanii mięsa drobiowego z Europy w RPA, Chinach i Hongkongu
  • 0
  • 1
8.08.2014

Poszukiwany realizator kampanii mięsa drobiowego z Europy w RPA, Chinach i Hongkongu

„Europejski drób – w jakości siła” to tytuł trzyletniej kampanii informacyjno-promocyjnej, która ma zostać przeprowadzona w Republice Południowej Afryki oraz Chinach z Hongkongiem. Zaproszenie do składania ofert na jej przygotowanie i wdrożenie ogłosiła Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza z siedzibą w Warszawie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 sierpnia 2014

7 sierpnia 2014