„Forever Faster!” – Puma z nową globalną kampanią
  • 1
  • 0
8.08.2014

„Forever Faster!” – Puma z nową globalną kampanią

Puma rozpoczyna największą w swojej historii globalną kampanię wizerunkową pod hasłem „Forever Faster!”. Kampania w Polsce pojawi się w połowie sierpnia, głównie w kanałach cyfrowych.

W kinach pojawi się 30-sekundowy spot oraz przeprowadzone zostaną działania ambientowe. Ten sam spot zamieszczony został również w serwisie YouTube.

Reklamy publikowane będą w prasie sportowej, lifestyle’owej i związanej z tematyką zakupów.  Marka z nowym przekazem obecna będzie w mediach społecznościowych (Facebook oraz Twitter),  prowadzona będzie także szersza kampania online (strony reklamowe, bannery – rectangle, doublebillboard itp., formaty display – triboard, halfpage we wszystkich kluczowych mediach sportowych w Polsce).

Ambasadorami marki są Mario Balotelli i Usain Bolt.

Chcemy być postrzegani jako zbuntowana i niepokorna marka, która swoją wyrazistość opiera na barkach dwóch kluczowych ambasadorów. Usain Bolt, czyli najszybszy człowiek na Ziemi, oraz Mario Balotelli – jeden z najlepszych, ale również najbardziej rozpoznawalnych piłkarzy na świecie. Ci dwaj wybitni sportowcy idealnie odzwierciedlają wartości, jakimi Puma kieruje się w komunikacji z otoczeniem – mówi Katarzyna Węsławowicz, marketing manager Puma Polska.

Oprócz Bolta i Balotellego w działania zaangażowani zostali: piłkarz Sergio Agüero, Marta Vieira da Silva (brazylijska futbolistka grająca na co dzień w szwedzkim klubie Umeå IK), golfiści Rickie Fowler i Lexi Thompson oraz zespół Formuły Scuderia Ferrari. Spot ukazuje ich determinację, odwagę, zaufanie i radość w kontekście podejmowanych wyzwań oraz ryzyka.

W kampanii, mimo jej mocno emocjonalnego i wizerunkowego charakteru, promowane będą piłkarskie korki Evo Speed oraz buty do biegania Faas 600, jak również odzież z kategorii streetwear.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Zenith Optimedia Polska. Kreację i strategię globalną kampanii przygotowała agencja JWT Global. Działania PR prowadzi agencja Sigma International.

  • 4
Reklama

8 sierpnia 2014

Reklama
Reklama