0 1 0 2.01.2015W sylwestra internauci wolą surfować rano – analiza GemiusaW ostatni dzień roku internauci nie mają czasu na przeglądanie Sieci. Tego dnia ruch online spada o jedną czwartą – wynika z analizy firmy Gemius.
0 1 0 2.01.201563,7% Polaków korzysta z Internetu – NetTrackObecnie korzystanie z Internetu deklaruje 63,7% Polaków w wieku powyżej 15 lat. Jest to wynik o 1% wyższy niż w analogicznym okresie roku ubiegłego i minimalnie niższy niż na początku 2014 r. MillwardBrown przedstawia wyniki badania NetTrack z okresu wrzesień – listopad 2014.
0 1 0 30.12.2014Polska Izba Makaronu szuka realizatora kampanii promocyjno-informacyjnejPolska Izba Makaronu rozpoczyna przetarg mający wyłonić podmiot, który przygotuje i wdroży kampanię promocyjno-informacyjną makaronu na rynkach krajów trzecich. Hasło tych działań będzie brzmieć „Makarony Europy”.
0 1 0 30.12.2014Mindshare przejmuje od MediaComu obsługę mediową firmy Boehringer IngelheimObsługą mediową Boehringer Ingelheim od stycznia 2015 r. zajmie się dom mediowy Mindshare Polska. Będzie planować, nabywać i optymalizować wszystkie media do kampanii polskiego oddziału firmy farmaceutycznej.
0 4 0 30.12.2014Wzrosną wydatki Polaków na święta, sylwestra i ferie – raport KPMGW sezonie 2014/2015 Polacy wydadzą na święta Bożego Narodzenia, sylwestra i ferie zimowe łącznie 29,9 mld zł. Oznacza to wzrost o blisko 7% w porównaniu z zimą 2013/2014. Takie wyniki przynosi czwarta edycja raportu KPMG.
1 1 0 30.12.2014Zimowa odsłona „Żywieckiej kroniki filmowej” (wideo)22 grudnia rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Żywiec. Film jest kontynuacją „Żywieckiej kroniki filmowej”. Marka łączy w niej przeszłość z teraźniejszością, odwołując się do formatu Polskiej Kroniki Filmowej.
2 1 0 30.12.2014Zbigniew Bródka przestrzega przed czadem – kampania MSW (wideo)MSW i Państwowa Straż Pożarna apelują o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas używania urządzeń grzewczych, gazowych oraz świątecznych iluminacji. W akcję włączył się mistrz olimpijski z Soczi – Zbigniew Bródka.
2 1 0 30.12.2014Przedsiębiorczy seniorzy w spotach Idea Banku (wideo)Tegoroczną edycję projektu „Duma przedsiębiorcy” Idea Banku zakończył spot „Projekt Spółdzielnia”. Marka za pomocą reklamy telewizyjnej wspiera inicjatywę seniorów, którzy z pasją tworzą biznesowe przedsięwzięcie.
4 1 0 30.12.2014Jerzy Owsiak i Play zapraszają na 23. Finał WOŚP (wideo)Play zaangażował się w 23. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W spotach Jerzy Owsiak zachęca do przekazywania datków na rzecz fundacji oraz odwiedzania strefy operatora podczas zaplanowanego na 11 stycznia wydarzenia.
0 12 0 30.12.2014Kalendarz na 2015 rok z pracownicami Rossmanna w stylu classic-modernPo raz szósty sieć supermarketów drogeryjnych Rossmann przygotowała kalendarz ze swoimi pracownicami w roli modelek. Tym razem sesja odbyła się w biurowcu firmy i na jego dachu. Zdjęcia utrzymane są w czarno-białej kolorystyce. Wykonał je Szymon Brodziak.