1 4 0 0 0 19.08.2014Ikea Katowice zachęca: „Pokochaj!” (wideo)8 sierpnia w katowickiej Ikei ruszyła akcja „Pokochaj”. Jej głównym celem jest promowanie przygarniania bezdomnych zwierząt. Na terenie sklepu ustawiono naturalnych rozmiarów wydruki postaci psów i kotów, które czekają na właścicieli.
1 1 0 0 0 19.08.2014„Pomaganie jest proste” – przekonuje MAC (wideo)Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji promuje nowe zasady prowadzenia zbiórek publicznych. Działaniom resortu towarzyszy kampania „Pomaganie jest proste”.
1 1 0 0 0 19.08.2014„Przesuń granice z Castrol Edge” – kampania promująca olej wzmocniony tytanem (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca w Polsce nową linię oleju Castrol Edge Titanium FST. Jej głównym elementem jest konkurs dla internautów, którzy pasjonują się sportami motorowymi. W kampanię zaangażowali się kierowcy sportowi, m.in. Grzegorz Staszewski, Ken Block czy Paweł Trela.
0 1 0 0 0 19.08.2014On – Off Kongres Liderów Marketingu 11 września w Warszawie11 września w Warszawie odbędzie się On – Off Kongres Liderów Marketingu. Wydarzenie w całości poświęcone będzie sztuce umiejętnego i skutecznego łączenia oraz oceny działań marketingowych w kanałach off- i on-line.
1 1 0 0 0 19.08.2014Pierwsza kampania reklamowa firmy Ultimo (wideo)Specjalizująca się w zakupie wierzytelności konsumenckich firma Ultimo rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię reklamową. Działania pod hasłem „Bo łatwiej spłacać dług, niż z nim żyć” prowadzone są do końca października.
2 1 0 0 0 19.08.2014mBank spełnia „zakurzone marzenia” (wideo)mBank rozpoczął kampanię promującą nową ofertę kredytu gotówkowego. Wykorzystano w niej ideę spełnienia dawnych, nieco zakurzonych marzeń. Działania prowadzone są do końca września w telewizji, kinach, na outdoorze oraz w Internecie.
0 4 0 0 0 18.08.2014Wyniki badania „MEC Mobile Report”Blisko 2/3 polskich internautów ma smartfony. Internet w telefonie badani wykorzystują najczęściej do uruchamiania wyszukiwarek i przeglądania Facebooka. Używają też aplikacji, które ich zdaniem mogą zawierać reklamy, jeśli są darmowe. To niektóre z wniosków z czwartej edycji badania „MEC Mobile Report”.
1 1 0 0 0 18.08.2014Kampania wprowadzająca nową linię szamponów Adidasa (wideo)Marka Adidas wprowadza na polski rynek nową linię szamponów dla mężczyzn. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 18.08.2014Eco-Vital i Mat-Medic zapłacą łącznie 900 tys. zł kary – zdecydował UOKiKFirmy Eco-Vital i Mat-Medic wprowadzały klientów w błąd – uznał UOKiK. Za ukrywanie handlowego charakteru spotkań, na które zapraszały głównie seniorów, zapłacą łącznie blisko 900 tys. zł.
0 3 0 0 0 18.08.2014Jacy są polscy e-czytelnicy? Badanie Virtualo, Burdy Media oraz AllegroWiększość e-czytelników stanowią mężczyźni (56%). 67% uczestników akcji „Czytnikoliczenie”, przeprowadzonej przez firmę Virtualo we współpracy z Burdą Media oraz Allegro, stanowiły osoby w wieku od 25 do 45 lat.