Jacy są polscy e-czytelnicy? Badanie Virtualo, Burdy Media oraz Allegro - Marketing przy Kawie
Jacy są polscy e-czytelnicy? Badanie Virtualo, Burdy Media oraz Allegro
  • 0
  • 3
18.08.2014

Jacy są polscy e-czytelnicy? Badanie Virtualo, Burdy Media oraz Allegro

Większość e-czytelników stanowią mężczyźni (56%). 67% uczestników akcji „Czytnikoliczenie”, przeprowadzonej przez firmę Virtualo we współpracy z Burdą Media oraz Allegro, stanowiły osoby w wieku od 25 do 45 lat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 sierpnia 2014