0 1 0 0 0 12.08.2014Ranigast wybrał agencję reklamowąMarka Ranigast z portfolio Polpharmy będzie obsługiwana w zakresie działań ATL przez Isobar Poland. O jej budżet rywalizowało osiem polskich agencji.
0 2 0 0 0 12.08.2014Badanie Radio Track (maj – lipiec)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
0 1 0 0 0 12.08.2014Hasbro wybiera OS3 do obsługi kolejnych marekObsługą w mediach społecznościowych marek Monopoly, Play-Doh i Nerf z portfolio Hasbro zajmie się agencja OS3. Będzie przygotowywać i realizować strategię na Facebooku i NK.pl.
0 1 0 0 0 12.08.2014Wzrost wydatków na reklamę telewizyjną w pierwszym półroczu 2014 r. – StarlinkReklama telewizyjna odnotowała 5-procentowy wzrost i ma za sobą bardzo udane półrocze. Wielkość rynku telewizyjnego Starlink wycenia na 1,9 mld zł, uwzględniając wszystkie formy reklamy.
0 2 0 0 0 12.08.2014Merlin.pl i Empik.com najlepsze w rankingu księgarń internetowych 2014 Opineo.pl (infografika)Merlin.pl, Empik.com, Profit24.pl, Swiatksiazki.pl (dawniej Fabryka.pl) i Gandalf.com.pl to pierwsza piątka najlepiej ocenianych e-sklepów z książkami – wynika z rankingu księgarń internetowych 2014, opublikowanego przez serwis Opineo.pl.
0 1 0 0 0 11.08.2014Pan Kulka i gwiazdy TVN w spocie zapowiadającym jesienną ramówkę (wideo)Gwiazdy seriali i programów TVN wystąpiły w spocie stacji promującym jesienną ramówkę. U ich boku pojawił się Pan Kulka. W filmie usłyszeć też można piosenkę „I’m Still Standing” Eltona Johna.
1 1 0 0 0 11.08.2014Kampania „Co dwa Żubry, to nie jeden” (wideo)Marka Żubr kontynuuje rozpoczętą w kwietniu kampanię. Tym razem brand hero pomaga rodzinie dzików.
0 1 0 0 0 11.08.2014Le Rodzinka – nowi bohaterowie komunikacji sieci E.LeclercRuszyła akcja E.Leclerc – „Le Rodzinka”. Nowi bohaterowie pojawią się w spotach radiowych i na facebookowym profilu sieci. Działania mają doprowadzić do bliższego poznania potrzeb klientów.
1 1 0 0 0 11.08.2014„Zobacz. Przeżyj” – policjanci z warmińsko-mazurskiego ostrzegają przed pływaniem po spożyciu alkoholu (wideo)Olsztyńska policja rozpoczęła kampanię społeczną „Zobacz. Przeżyj”. W trwającym 3 minuty spocie w realistyczny sposób przedstawiono scenę utonięcia po spożyciu alkoholu.
0 1 0 0 0 11.08.2014II Google Analytics User Conference 25 września w WarszawieGoogle Analytics User Conference Poland & CEE to spotkanie osób, które wykorzystują analitykę internetową do usprawniania i poprawy skuteczności biznesów – zarówno swoich, jak i klientów. To platforma wymiany doświadczeń, okazja do zadawania pytań i prowadzenia rozmów pomiędzy użytkownikami i twórcami Google Analytics.