1 1 0 0 0 24.09.2014„Zakupy z przyjemnością” i Piotrem Cyrwusem w kampanii Agito.pl (wideo)22 września rozpoczęła się kampania reklamowa sklepu internetowego Agito.pl. Jej hasło to: „Zakupy z przyjemnością”. W spocie w roli masażysty wystąpił Piotr Cyrwus.
2 1 0 0 1 24.09.2014BZ WBK ogłasza konkurs dla lokalnych społeczności (wideo)Bank Zachodni WBK rozpoczął ogólnopolski konkurs „Tu mieszkam, tu zmieniam”, skierowany do społeczności lokalnych. Najlepsze pomysły na poprawę jakości życia w gminie, powiecie lub mieście otrzymają finansowe wsparcie na realizację. Łączna wartość grantów wyniesie 1,5 mln zł. Ambasadorem działań jest aktor Jakub Wesołowski.
0 3 0 0 0 23.09.2014Google znów najatrakcyjniejszym pracodawcą według studentów – badanie firmy Universum (infografika)Google to ponownie najatrakcyjniejszy pracodawca zarówno w opinii studentów kierunków inżynieryjnych, jak i ekonomicznych. W czołówce znajdują się również Microsoft, EY, PwC oraz BMW. 23 września firma Universum ogłosiła globalny ranking najatrakcyjniejszych pracodawców 2014 r.
0 1 0 0 0 23.09.2014DrWitt reklamuje soki na ciężarówkachNa trasy w całej Polsce wyjechały ciężarówki z reklamą marki DrWitt. Celem działań jest budowanie dodatkowego zasięgu i świadomości marki z zastosowaniem nośników o długim czasie funkcjonowania.
0 1 0 0 0 23.09.2014Grupa Wirtualna Polska i „Rzeczpospolita” wspólnie produkują treści wideoGrupa Wirtualna Polska oraz „Rzeczpospolita” rozpoczynają strategiczną współpracę przy produkcji i publikacji materiałów wideo. W jej ramach dziennikarze gazety będą komentować wydarzenia.
0 2 0 0 0 23.09.2014„Postaw na piwo” – nowa strategia zrównoważonego rozwoju Kompanii PiwowarskiejPo ośmiu latach funkcjonowania w Kompanii Piwowarskiej strategii zrównoważonego rozwoju „Dziesięć priorytetów. Jedna przyszłość” przyszedł czas na zmiany. Nowe obszary, w których KP wyznaczyła sobie cele do osiągnięcia, to pięć tzw. źródeł wzrostu, dotyczących m.in. rozwoju społeczności, odpowiedzialnego spożycia alkoholu czy oszczędzania wody.
0 1 0 0 0 23.09.2014Grupa PWN konsoliduje e-commerce pod marką RaveloPWN konsoliduje wszystkie aktywa e-commerce pod wspólną marką – Ravelo. Spółka zajmuje się w Grupie sprzedażą online oraz koordynowaniem działań i projektów związanych z e-commerce.
1 1 0 0 0 23.09.2014Szczeniaczek Budweisera powraca w kampanii na temat odpowiedzialnego spożywania alkoholu (wideo)Labrador znany ze spotu „Puppy Love” Budweisera tym razem pojawił się w internetowym spocie marki. 60-sekundowy film przypomina o tym, by pod wpływem alkoholu nie prowadzić samochodu.
0 1 0 0 0 23.09.2014Agencja kreatywna dla Ikei wybranaZakończyło się postępowanie przetargowe na strategiczną, długoterminową obsługę kreatywną spółki Ikea Retail Polska. Firma zdecydowała się na podjęcie współpracy z agencją Grey Worldwide Warszawa.
1 6 0 0 0 23.09.2014Miniaturowe drzewa życia w kampanii Lux Medu [aktualizacja]22 września rozpoczęła się wizerunkowa akcja sieci prywatnej opieki zdrowotnej Lux Med. Wykorzystano w niej m.in. niestandardowe nośniki informacyjne.