3 1 0 0 0 8.09.2014Macademian Girl w kampanii Renault Twingo (wideo)Rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek nową wersję samochodu Renault Twingo. Działania reklamowe, do których zaproszono blogerkę Macademian Girl, będą realizowane w telewizji, prasie, radiu, kinach oraz Internecie.
1 1 0 0 0 7.09.2014NC+ z kampanią promującą ofertę sportową (wideo)8 września zaczyna się kampania reklamowa oferty sportowej platformy NC+. Działania pod hasłem „Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!” prowadzone będą w telewizji, radiu, prasie oraz Internecie.
1 1 0 0 1 5.09.2014Ikea parodiuje reklamy Apple i prezentuje technologię bookbook (wideo)Bateria, która nigdy się nie wyczerpie, łatwa nawigacja, możliwość dodawania zakładek w interesujących miejscach – tak Ikea Singapur promuje katalog na 2015 r. W internetowym spocie parodiuje tym samym reklamy marki Apple i przesadną fascynację technologią w ogóle.
0 1 0 0 0 5.09.2014Galeria Krakowska wybrała agencję kreatywnąGaleria Krakowska wybrała do obsługi kreatywnej agencję S4. Współpraca między firmami rozpocznie się tej jesieni.
1 1 0 0 0 5.09.2014„STS stawia na Polskę” – kampania bukmachera (wideo)Bukmacher STS rozpoczyna kampanię informującą o sponsoringu reprezentacji Polski w piłce nożnej. Jej start zainauguruje emisja spotu przed pierwszym meczem Polaków w eliminacji do UEFA Euro 2016.
0 2 0 0 0 5.09.2014„Fanpage Trends” – sierpień 2014 r. (infografika)Na Facebooku w sierpniu świetnie radziła sobie Agnieszka Radwańska, z kolei Legia Warszawa osiągnęła spektakularne wyniki zarówno na Facebooku, jak i na Twitterze czy YouTube. W sierpniowym wydaniu raportu „Fanpage Trends” Sotrendera debiutują też dwie nowe kategorie: Trenerzy personalni oraz Zwierzęta.
0 1 0 0 0 5.09.2014WWF Polska wybrała dom mediowyFundacja WWF Polska wybrała Starcom do współpracy w obszarze planowania i zakupu mediów. Decyzja została poprzedzona przetargiem, w którym uczestniczyły: Universal McCann, Media Group i Media Concept.
0 4 0 0 0 5.09.2014Szlachetna Paczka tańczy poloneza i szuka SuperWW Krakowie ksiądz Jacek Stryczek, w Gdyni szczypiornista Artur Siódmiak, w Łodzi Norbi, a w 16 miastach wojewódzkich w całej Polsce ponad półtora tysiąca wolontariuszy – wszyscy oni 4 września zatańczyli poloneza na Studniówce Szlachetnej Paczki. Wydarzenie przypomina, że do finału akcji zostało sto dni.
3 1 0 0 0 5.09.2014Prezenterzy Radia Zet biją się o słuchaczy – kampania reklamowa rozgłośni (wideo)6 września rozpoczyna się druga odsłona kampanii Radia Zet „Bijemy się o słuchaczy”. Prowadzący poranek „Dzień dobry bardzo” w rewanżowym starciu będą walczyć o głosy słuchaczy z prowadzącymi popołudniowy program „Uważam Zet”.
2 1 0 0 0 5.09.2014T-Mobile podkreśla zalety taryfy Jump! (wideo)8 września stratuje kolejna odsłona kampanii taryfy Jump! T-Mobile. W filmach reklamowych akcent kładziony jest na poszczególne zalety tej oferty.