0 2 0 0 0 23.05.2014Polskie Badania Wyborcze – nowy serwis o sondażachW przededniu wyborów do Parlamentu Europejskiego rozpoczął funkcjonowanie serwis Polskie Badania Wyborcze. Jest on wspólną inicjatywą Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) oraz Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRIO).
1 2 0 0 0 23.05.2014Czy Instagram stanie się najsilniejszą platformą społecznościową? (wideo)Instagram ma szansę stać się najsilniejszym medium społecznościowym świata. Wszystko za sprawą funkcji wizualnych i mobilnych. Takie głosy pojawiają się wśród przedstawicieli branży.
0 2 0 0 0 23.05.2014Tiger wyśle w Polskę Rescue TeamRescue Team marki Tiger odwiedzi 37 polskich miast. Grupa będzie promowała dwa nowe warianty napoju energetyzującego – Restart oraz Mental.
0 1 0 0 0 23.05.2014Opel Adam w serialu „Prawo Agaty”Opel Adam pojawi się w emitowanym w TVN serialu „Prawo Agaty”. To kontynuacja trwającej od marca kampanii reklamowej marki. Działania product placement mają zaprezentować najważniejsze cechy samochodu.
0 2 0 0 0 23.05.2014„Miłego Eurolotu!” – rusza kampania reklamowa przewoźnikaEurolot rozpoczął kampanię reklamową letniej oferty połączeń krajowych i europejskich. Działania promujące przewoźnika potrwają ponad dwa miesiące, a ich główne hasło to „Miłego Eurolotu!”.
1 5 0 0 0 23.05.2014„Niszczysz mnie, kiedy każesz wybierać” – druga odsłona kampanii Rzecznika Praw Dziecka (wideo)Rozpoczęła się druga odsłona kampanii Rzecznika Praw Dziecka „Jestem mamy i taty”. Zwraca ona społeczną uwagę na problem wikłania dziecka w sprawy okołorozwodowe rodziców i stawiania go w sytuacji konfliktu lojalnościowego wobec nich. Przypomina też, że każde dziecko ma prawo do kontaktów z obojgiem rodziców.
0 2 0 0 0 23.05.2014Jakie są polskie mamy i jak robią zakupy? – badanie Domu Badawczego MaisonPolskie mamy są zadowolone z życia, a wśród licznych ról, które starają się pogodzić, to właśnie rola matki najbardziej determinuje ich myślenie o sobie. Nie oznacza to jednak, że istnieje jeden sztampowy model macierzyństwa – to niektóre z wniosków z badania przeprowadzonego przez Dom Badawczy Maison.
0 4 0 0 0 22.05.2014W Internecie odzież kupujemy najczęściej, na RTV i AGD wydajemy najwięcej – GemiusE-klienci kupują online odzież, dodatki i akcesoria, ale to na sprzęt RTV i AGD wydają najwięcej. Bardziej rozrzutni są mężczyźni – wynika z raportu przygotowanego przez Gemiusa dla e-Commerce Polska.
0 1 0 0 0 22.05.2014Grey Group nie przystąpi do przetargu dla TyskiegoGrey Group w porozumieniu z dyrektorem marki Tyskie podjęła decyzję o nieprzystąpieniu do rozpoczynającego się przetargu na obsługę tej marki. W ramach dotychczasowej współpracy agencja pracowała dla Tyskiego przy trzech dużych projektach.
1 1 0 0 0 22.05.2014Allianz promuje zabezpieczenie przyszłości finansowej (wideo)23 maja Allianz Polska rozpocznie kampanię promującą oferowane przez siebie produkty zapewniające zabezpieczenie emerytalne. Reklamy pojawią się w telewizji oraz Internecie.