1 1 0 0 0 23.09.2014BiqData.pl – serwis „Gazety Wyborczej” z dziennikarstwem danych (wideo)22 września odbyła się premiera BiqData.pl. To serwis internetowy „Gazety Wyborczej” z kategorii data journalism, przygotowywany przez redakcję mediową. Dostępny jest on tylko online – początkowo wyłącznie dla prenumeratorów cyfrowych pakietów pisma.
1 4 0 0 0 23.09.2014PZU podsumowuje spersonalizowaną kampanię OFE (wideo)W kampanii Otwartych Funduszy Emerytalnych PZU wykorzystało spersonalizowane treści wideo. Klienci mogli obejrzeć filmy, w których m.in. prezentowano ich faktyczne dane.
1 1 0 0 0 22.09.2014Ksiądz kontra polska gościnność w spocie Ranigastu Max w reżyserii Smarzowskiego (wideo)Rozpoczęła się kampania marki Ranigast Max (Polpharma). Telewizyjny spot w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego opowiada historię księdza, któremu dopiekła polska gościnność.
2 1 0 0 0 22.09.2014Dom, który oszczędza – kampania Ministerstwa Środowiska (wideo)Ruszyła kampania promocyjno-informacyjna Ministerstwa Środowiska. Działania pod hasłem „Dom, który dla mnie oszczędza” mają promować wśród Polaków ideę budownictwa energooszczędnego i pasywnego oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii.
0 1 0 0 0 22.09.2014Bosch przejmie od Siemensa udziały w BSH. Zapłaci 3 mld euroSpółki Bosch i Siemens uzgodniły, że Robert Bosch przejmie od Siemensa 50-procentowy udział w spółce BSH Bosch und Siemens Hausgeräte (BSH). Zarządy i rady nadzorcze wyraziły zgodę na transakcję. Cena zakupu wyniesie 3 mld euro. Przed sfinalizowaniem transakcji BSH wypłaci obu spółkom dywidendę wynoszącą po 250 mln euro.
0 3 0 0 0 22.09.2014Selgros w Lublinie z piłkami w rozmiarze XXLNa ulicach Lublina stanęły pięciometrowe piłki. Ambientowa akcja powiązana z konkursem „Najlepsi z najlepszymi” jest pierwszą częścią kampanii, która zapowiada otwarcie nowej hali sklepu Selgros Cash & Carry w tym mieście.
3 4 0 0 0 22.09.2014Makro z jubileuszową kampanią w radiu oraz Internecie (audio)Makro Cash & Carry (Metro Cash & Carry) rozpoczęło jubileuszową kampanię marketingową. Inicjatywa jest elementem globalnej akcji realizowanej przez spółki należące do firmy z okazji jej 50-lecia.
5 1 0 0 0 22.09.2014Idea Expert i blogerzy oszczędzają „#DlaWiększejIdei” (wideo)„#DlaWiększejIdei” – to hasło kampanii marki Idea Expert, której głównym celem jest zachęcenie Polaków do realizowania marzeń poprzez zmianę codziennych nawyków. W działania rozpoczęte 22 września zaangażowali się blogerzy, m.in. Jacek Gadzinowski, Magdalena Kanoniak czy Sylwia Gaczorek.
1 1 0 0 0 22.09.2014Orange stworzy kluby sportowe dla dzieci i młodzieży (wideo)Orange Polska będzie promować zdrowy, zrównoważony rozwój dzieci i młodzieży. Z pomocą firmy do końca 2015 r. powstanie w całej Polsce sto klubów sportowych.
0 1 0 0 0 22.09.2014Studia podyplomowe „E-marketing” na Uczelni ŁazarskiegoCentrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego w partnerstwie ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska (Interactive Advertising Bureau) zaprasza wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje z zakresu nowoczesnego marketingu, na studia podyplomowe „E-marketing”. Rekrutacja potrwa do końca września 2014 r.