„Postaw na piwo” – nowa strategia zrównoważonego rozwoju Kompanii Piwowarskiej - Marketing przy Kawie
„Postaw na piwo” – nowa strategia zrównoważonego rozwoju Kompanii Piwowarskiej
  • 0
  • 2
23.09.2014

„Postaw na piwo” – nowa strategia zrównoważonego rozwoju Kompanii Piwowarskiej

Po ośmiu latach funkcjonowania w Kompanii Piwowarskiej strategii zrównoważonego rozwoju „Dziesięć priorytetów. Jedna przyszłość” przyszedł czas na zmiany. Nowe obszary, w których KP wyznaczyła sobie cele do osiągnięcia, to pięć tzw. źródeł wzrostu, dotyczących m.in. rozwoju społeczności, odpowiedzialnego spożycia alkoholu czy oszczędzania wody.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55217 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 września 2014