Szczeniaczek Budweisera powraca w kampanii na temat odpowiedzialnego spożywania alkoholu (wideo) - Marketing przy Kawie
Szczeniaczek Budweisera powraca w kampanii na temat odpowiedzialnego spożywania alkoholu (wideo)
  • 1
  • 1
23.09.2014

Szczeniaczek Budweisera powraca w kampanii na temat odpowiedzialnego spożywania alkoholu (wideo)

Labrador znany ze spotu „Puppy Love” Budweisera tym razem pojawił się w internetowym spocie marki. 60-sekundowy film przypomina o tym, by pod wpływem alkoholu nie prowadzić samochodu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55401 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 września 2014