0 1 0 0 0 7.08.2014Jak polscy konsumenci oceniają sprzedawców? – wyniki badańWizerunek handlowców w oczach konsumentów zbadali Millward Brown i Polish National Sales Awards. Badanych proszono o opinie na temat sprzedawców i doradców klienta z branż: bankowej i finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej czy dóbr trwałego użytku. Główny wniosek to umiarkowany optymizm.
0 1 0 0 0 7.08.2014Polacy zadowoleni z e-zakupów – analiza Trusted Shops (infografika)Jak wynika z analizy ponad 2 mln opinii wystawionych w prawie 13 tys. e-sklepów, najbardziej zadowoleni z zakupów online są internauci z Polski. Na drugim miejscu pod tym względem są konsumenci z Włoch, na trzecim zaś Niemcy. Z kolei najniżej e-zakupy oceniają kupujący z Francji – to główne wnioski badania Trusted Shops.
0 1 0 0 0 7.08.2014Konkurs na sponsora tytularnego Kraków ArenyAgencja Rozwoju Miasta wkrótce rozpocznie procedurę wyłonienia sponsora tytularnego funkcjonującej od maja br. hali widowiskowo-sportowej Kraków Arena. Zwycięzca ma zostać wybrany jesienią 2014 r. Otrzyma on prawa do nazwy obiektu.
1 1 0 0 0 6.08.2014Druga młodość serca w kampanii Magne B6 Cardio (wideo)Seniorzy nie muszą rezygnować z pełnego wrażeń życia. Przekonuje ich o tym kampania promująca suplement diety Magne B6 Cardio (Sanofi).
0 1 0 0 0 6.08.2014InternetBeta 2014 rusza 10 września w Rzeszowie10 września w Rzeszowie rozpocznie się kolejna edycja konferencji InternetBeta. Podczas dwóch dni uczestnicy będą mogli m.in. przyjrzeć się nowym trendom i najważniejszym tematom dotyczącym branży internetowej.
1 1 0 0 0 6.08.2014„Żywiecka kronika filmowa” – nowa kampania marki piwa (wideo)Marka Żywiec rozpoczęła kampanię, w której nawiązuje do formatu Polskiej Kroniki Filmowej. Towarzyszyć jej będzie konkurs dla zdolnych filmowców, którzy będą mieli okazję pokazać i skomentować współczesną Polskę.
0 3 0 0 0 6.08.2014Trzy kwartały w e-commerce – podsumowanie badania „E-commerce track”W święta w e-commerce rośnie znaczenie niskich cen i wygody zakupów. Pozostałe czynniki wyboru sklepów internetowych odgrywają mniejszą rolę i nie są tak podatne na sezonowość. To wybrane wnioski z podsumowania ośmiomiesięcznego projektu „E-commerce track”, zrealizowanego przez IRCenter i SW Research.
2 3 0 0 0 6.08.2014Adam Mickiewicz przekonuje do zakupu podręczników w Merlin.pl (wideo, audio)Merlin.pl kontynuuje kampanię „Promocja do następnej klasy”. W drugim etapie, po Janie Kochanowskim i Krzysztofie Kolumbie, w spocie sklepu internetowego deklamuje Adam Mickiewicz.
0 5 0 0 0 6.08.2014Imprezowy wagon Desperadosa rusza w podróż po PolsceMarka Desperados rozpoczęła akcję „Żądamy darmowych wagonów imprezowych”. W jej ramach w wybranych pociągach przygotowano specjalny wagon, w którym podróżni mogą bawić się przy dźwiękach muzyki.
0 4 0 0 0 6.08.2014Łódź pozdrawia kreatywnych w całej PolsceRuszyła kampania „Łódź kreatywna”. To kolejna odsłona działań pod hasłem „Łódź pozdrawia”. Na billboardach w największych miastach Polski Łódź promuje m.in. szkołę filmową i galerię street artu.