Szefowa PepsiCo stwierdza: Pepsi straciła nieco ze swego „elementu cool” (wideo)
  • 1
  • 1
9.12.2014

Szefowa PepsiCo stwierdza: Pepsi straciła nieco ze swego „elementu cool” (wideo)

Stojąca na czele koncernu Indra Nooyi przyznała to podczas branżowej konferencji „Future Smarts” w Nowym Jorku. Szansą dla tego segmentu rynku mają być napoje produkowane rzemieślniczymi metodami przez małe wytwórnie. Chodzi o produkty takie jak Caleb’s Kola wprowadzona niedawno na rynek przez PepsiCo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50292 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

9 grudnia 2014

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
9.12.2014

Branżę dóbr konsumpcyjnych czeka rewolucja technologiczna – raport „Global Consumer Executive Top of Mind Survey 2014”

Firmy z branży dóbr konsumpcyjnych będą coraz częściej korzystać z Internetu oraz urządzeń mobilnych w sprzedaży i marketingu. Dla 54% przedsiębiorstw rozwój strategii w tym obszarze stanowi priorytet. Chcą też wykorzystywać potencjał technologii, ale znaczna ich część nie ma wystarczającej wiedzy. Takie są wnioski z raportu KPMG i The Consumer Goods Forum na temat planów sektora na najbliższy rok.