0 3 0 0 0 5.08.2014Kampania outdoorowa i konkurs promujące Cricotekę1 sierpnia ruszyła kampania promująca nową siedzibę Cricoteki – ośrodka dokumentacji sztuki Tadeusza Kantora. Kreacje outdoorowe pojawiły się w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu oraz na Górnym Śląsku.
2 1 0 0 0 5.08.20145 driftujących czerwonych BMW w spocie marki (wideo)Pięć samochodów M235i pędzących po zamkniętym rondzie i poruszających się w precyzyjnie zaplanowanym układzie choreograficznym – to fabuła spotu „The Epic Driftmob” BMW. Do akcji zaangażowano zawodowych kaskaderów.
1 1 0 0 0 5.08.2014„Nie zgubisz, choćbyś chciał” – kampania promująca lokalizator Treasure Tag (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca Treasure Tag – jedno z akcesoriów do telefonów Nokia, dostępne w ofercie sieci Aetka Communication Center. Główny element działań stanowi 30-sekundowy spot telewizyjny opowiadający historię pewnego psa i jego właściciela.
0 3 0 0 1 5.08.2014Polacy lepiej oceniają supermarkety niż hipermarkety – badanie Polskiego Programu Jakość ObsługiW badaniu 7 tys. opinii klientów o super- i hipermarketach lepszą ocenę uzyskały supermarkety. Badanie satysfakcji klientów dużych sklepów sieciowych z całego kraju przeprowadził Polski Program Jakość Obsługi.
0 2 0 0 0 5.08.2014PiS rozpoczyna kampanię przypominającą o aferze taśmowej i skarży się na cenzurę2 sierpnia Prawo i Sprawiedliwość rozpoczęło kampanię, która ma przypominać Polakom o tzw. aferze taśmowej z udziałem m.in. polityków Platformy Obywatelskiej.
0 1 0 0 0 4.08.2014Modelka plus size po raz pierwszy w kalendarzu PirelliW 51. wydaniu kalendarza marki Pirelli zobaczyć będzie można Candice Huffine. Obok tej modelki plus size pojawią się m.in. Adriana Lima, Natalia Vodianova, Isabeli Fontana, Raquel Zimmermann, Joan Smalls, Sasha Luss i Karen Elson. Motywem przewodnim publikacji jest fetyszyzm.
1 1 0 0 1 4.08.2014„Nie przepraszaj” – radzi Pantene (wideo)Marka Pantene prezentuje kolejną odsłonę globalnej kampanii „#ShineStrong”. Nowy film zwraca uwagę na spotykane wśród kobiet nieświadome nadużywanie słowa „przepraszam”.
4 1 0 0 0 4.08.2014Bracia Komersowie promują usługi Poczty Polskiej dla e-commerce (wideo) [aktualizacja]4 sierpnia Poczta Polska rozpoczęła kampanię reklamową skierowaną do branży e-commerce. Osią działań są filmy reklamowe, których bohaterami są właściciele sklepu internetowego: Eryk i Eugeniusz Komersowie. Głównym medium działań jest Internet.
1 1 0 0 0 4.08.2014Darmowa aktywność na Facebooku w kampanii Orange z Robertem Górskim (wideo)Firma Orange rozpoczęła kampanię promującą pakiet World w ramach startera Smart. W rolę kioskarza kolejny raz wcielił się znany z Kabaretu Moralnego Niepokoju Robert Górski. Tym razem bohater spotu zajęty jest aktywnością na Facebooku.
0 1 0 0 0 4.08.201421. Golden Drum 7 październikaTegoroczny Międzynarodowy Festiwal Reklamy Golden Drum w Portorožu rozpocznie się 7 października. Wezmą w nim udział przedstawiciele branży reklamowej z 37 państw. Hasło przewodnie nadchodzącego wydarzenia to „Creativity, Content, Happiness”.