0 1 0 0 0 19.11.2014Za 2 tygodnie konferencja Geomarketing Now – planowanie kampanii reklamowej3 grudnia w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie odbędzie się konferencja Geomarketing Now. To wydarzenie skierowane w szczególności do osób zajmujących się planowaniem działań mediów.
0 1 0 0 0 19.11.2014W 2020 r. 90% ludzi będzie miało telefon komórkowy – „Mobility Report” EricssonaTechnologia komórkowa wciąż rozpowszechnia się w zawrotnym tempie. 90% światowej populacji będzie miało telefon komórkowy przed 2020 r. Smartfony stanowiły 65–70% wszystkich urządzeń sprzedanych w trzecim kwartale 2014 r. Takie wnioski znajdują się w „Mobility Report” firmy Ericsson.
1 1 0 0 0 19.11.2014„Sztuka sprzątania” według marki Bosch (wideo)W kampanii „Sztuka sprzątania” Bosch promuje żelazka i odkurzacze. Informuje przy tym o promocji konsumenckiej, w ramach której przy zakupie wybranych modeli urządzeń można otrzymać zwrot podatku VAT.
0 1 0 0 0 19.11.2014Kolor służy Annie DąbrowskiejNadające w Warszawie Radio Kolor rozpoczyna działania promocyjne. Twarzą kampanii została piosenkarka Anna Dąbrowska.
0 1 0 0 0 19.11.2014Polacy szukają online informacji o tematyce zdrowotnej i medycznej – Gemius (infografika)Czterech na dziesięciu polskich użytkowników Sieci odwiedza strony internetowe poświęcone tematyce medyczno-zdrowotnej. Prawie pięciokrotnie więcej osób poszukuje informacji związanych z profilaktyką i zdrowym stylem życia niż tych dotyczących konkretnych chorób. To główne wnioski z analizy Gemiusa.
3 1 0 0 0 19.11.2014Big-Active debiutuje w telewizji (wideo)Marka Big-Active rozpoczęła pierwszą wizerunkową kampanię telewizyjną. Pod hasłem „Dopełnienie” promowane są herbaty zielone, czerwone oraz czarne aromatyzowane.
0 4 0 0 0 19.11.2014Ranking sklepów internetowych 2014 r. według Money.plPortal Money.pl po raz dziewiąty ocenił ponad sto największych i najpopularniejszych w Polsce sklepów internetowych. Każdy z nich został przebadany pod kątem 45 kryteriów, które mają największe znaczenie dla kupujących.
1 1 0 0 0 19.11.2014Reklamy Oral B i sklepu Alka.pl niezgodne z Kodeksem etyki reklamy (wideo)Reklama Oral B, która porównuje liczbę ruchów wykonywanych podczas szczotkowania szczoteczką manualną i elektryczną, musi zostać zmodyfikowana, by nie naruszała Kodeksu etyki reklamy – uznała Komisja Etyki Reklamy. Zastrzeżenia komisji wzbudziła też kreacja OOH sklepu Alka.pl.
0 1 0 0 0 19.11.2014Premiera książki „Praktyka brandingu”Ukazała się książka „Praktyka brandingu”, będąca komentarzem oraz interpretacją 22 praw marketingu sformułowanych przez Ala Riesa i Jacka Trouta. 15 polskich praktyków z inspiracji Macieja Tesławskiego wzięło udział w dyskusji o brandingu, a jej efektem jest właśnie wydana publikacja.
0 1 0 0 0 18.11.2014Już 3 grudnia w Warszawie CSR Case Study DayCSR Case Study Day to spotkanie osób odpowiedzialnych za prowadzenie i realizację działań CSR w firmach. Skierowane jest także do wszystkich zainteresowanych tematyką CSR.