„Zapewniamy energię” – kampania PGE Polskiej Grupy Energetycznej (wideo)
  • 1
  • 2
9.12.2014

„Zapewniamy energię” – kampania PGE Polskiej Grupy Energetycznej (wideo)

6 grudnia PGE rozpoczęła kampanię wizerunkową. Jej kontynuacją będą działania prosprzedażowe w 2015 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50292 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

9 grudnia 2014

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
9.12.2014

Branżę dóbr konsumpcyjnych czeka rewolucja technologiczna – raport „Global Consumer Executive Top of Mind Survey 2014”

Firmy z branży dóbr konsumpcyjnych będą coraz częściej korzystać z Internetu oraz urządzeń mobilnych w sprzedaży i marketingu. Dla 54% przedsiębiorstw rozwój strategii w tym obszarze stanowi priorytet. Chcą też wykorzystywać potencjał technologii, ale znaczna ich część nie ma wystarczającej wiedzy. Takie są wnioski z raportu KPMG i The Consumer Goods Forum na temat planów sektora na najbliższy rok.