Polskie firmy nie są gotowe na wprowadzenie obowiązkowych raportów CSR
  • 0
  • 2
10.12.2014

Polskie firmy nie są gotowe na wprowadzenie obowiązkowych raportów CSR

Za 2 lata może wejść w życie obowiązek raportowania przez firmy m.in. kwestii społecznych, środowiskowych i pracowniczych. Tymczasem polskim firmom brakuje w tym obszarze wiedzy, specjalistów, strategicznego podejścia oraz pieniędzy. Takie wyniki przyniósł „Audyt CSR polskich przedsiębiorstw” przeprowadzony przez Fast Solutions na zlecenie agencji PR JBcomm.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 grudnia 2014

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
9.12.2014

Branżę dóbr konsumpcyjnych czeka rewolucja technologiczna – raport „Global Consumer Executive Top of Mind Survey 2014”

Firmy z branży dóbr konsumpcyjnych będą coraz częściej korzystać z Internetu oraz urządzeń mobilnych w sprzedaży i marketingu. Dla 54% przedsiębiorstw rozwój strategii w tym obszarze stanowi priorytet. Chcą też wykorzystywać potencjał technologii, ale znaczna ich część nie ma wystarczającej wiedzy. Takie są wnioski z raportu KPMG i The Consumer Goods Forum na temat planów sektora na najbliższy rok.