0 1 0 0 0 11.09.2014Grupa Goldbach sprzeda Goldbach InteractiveGoldbach Group położy nacisk na rozwój Goldbach Audience Poland. W związku z tym planuje sprzedaż spółki Goldbach Interactive.
2 1 0 0 0 11.09.2014Opel podpowiada, jak zachować się w sytuacji wypadku (wideo)W weekend 13–14 września w salonach Opla w całej Polsce odbędą się dni otwarte poświęcone pierwszej pomocy i bezpieczeństwu na drodze. Od 6 września trwa kampania informacyjna „Czas szybkich decyzji”.
0 1 0 0 0 11.09.2014ZFPR pod opieką 24/7Communication w social mediaZwiązek Firm Public Relations wybrał 24/7Communication do obsługi oficjalnego profilu na Facebooku. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu.
0 8 0 0 2 11.09.2014Gdańska firma z zaszyfrowaną ofertą pracy dla programistówGdańska firma z branży nowych technologii i e-commerce w niestandardowy sposób poszukuje programistów. Zachęca studentów oraz pracowników firm IT do odwiedzenia strony WWW i rozszyfrowania zakodowanej oferty.
1 1 0 0 0 11.09.2014Agencja zorganizowała przetarg na klienta (wideo)W kwietniu agencja Peppermint ogłosiła przetarg na klienta. Pod koniec sierpnia ogłosiła zaś, że zwycięzcą jest firma Zortrax. Przygotowana dla niej zostanie kampania internetowa warta 30 tys. zł.
0 1 0 0 0 11.09.2014LOT przedłuża współpracę z DDB WarszawaPolskie Linie Lotnicze LOT wybrały agencję DDB Warszawa do dalszej współpracy w obszarze realizacji budżetu reklamowego. Decyzja została poprzedzona dwuetapowym przetargiem.
0 1 0 0 0 10.09.2014Microsoft uruchamia testową wersję portalu MSN w Polsce8 września Microsoft udostępnił w pięćdziesięciu krajach, w tym w Polsce, testową wersję nowego portalu MSN. Serwis zaprojektowano z myślą o technologiach mobilnych i chmurowych.
1 4 0 0 0 10.09.2014Somersby „imprezuje jak lord” (wideo)27 września w Warszawie odbędzie się wydarzenie skierowane do miłośników marki Somersby. Promuje je m.in. telewizyjny spot.
0 1 0 0 0 10.09.20145. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych 20 listopada w Warszawie20 listopada rozpocznie się dwudniowe 5. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych. Wydarzenie będzie okazją do podjęcia dyskusji i wymiany poglądów na temat marketingu tych instytucji.
1 1 0 0 0 10.09.2014Tesco i Robert Makłowicz „wiedzą wszystko o świeżych owocach i warzywach” (wideo)Tesco rozpoczęło kolejną odsłonę kampanii z udziałem Roberta Makłowicza. Marka podkreśla świeżość owoców i warzyw dostępnych w jej ofercie.