1 1 0 0 0 24.07.2015Chipsy Przysnacki promowane w folkowych rytmach (wideo)Firma Intersnack Poland rozpoczęła internetowe działania promujące markę chipsów Przysnacki. W ich ramach powstała ponad trzyminutowa piosenka „Dobre, bo nasze”.
0 1 0 0 1 24.07.201562 proc. Polaków na wakacje pojedzie samochodem – Barometr Providenta (infografika)Ponad połowa Polaków w wakacyjną podróż pojedzie samochodem. Blisko dwie trzecie wybierze nowy kierunek podróży, zaś 12 proc. wróci do miejscowości, w której już było trzy razy – wynika z badania Barometr Providenta.
0 3 0 0 0 23.07.2015Biura podróży najpopularniejsze w dyskusjach medialnych – raport IMMZ którym biurem podróży wyjechać na wymarzone wakacje? Jak wskazują dane Instytutu Monitorowania Mediów, w dyskusjach medialnych jako argumenty na rzecz wyboru danego touroperatora pojawiają się: oferta miejsc wyjazdów, ceny, ale też wiarygodność czy bezpieczeństwo.
0 1 0 0 0 23.07.2015Ikea z agencją do komunikacji korporacyjnej i public affairsW przetargu na prowadzenie komunikacji korporacyjnej i public affairs Ikei zwyciężyła firma Havas PR Warsaw. W finalnym etapie przetargu brały udział także: Grayling, Questia, FleishmanHillard, 24/7 Communication oraz Multi Communications.
0 1 0 0 0 23.07.2015Lubimy angażować się w akcje lokalne, ale nie wiemy, jak to robić – wyniki badaniaPołowa respondentów czuje się mocno związana z miejscowością, w której mieszka. Silną więź z całym krajem deklaruje 43% osób przebadanych przez 4P Research Mix. Siedmiu na dziesięciu badanych uważa, że podejmowanie działań na rzecz społeczności lokalnej jest przejawem patriotyzmu, ale co szósty respondent nie zaangażował się w ubiegłym roku w żadną akcję lokalną.
1 3 0 0 0 23.07.2015Warszawa walczy ze śmieciami nad Wisłą (wideo)W Warszawie rozpoczęła się kampania „Dzielnica Wisła. Wyjdź na czysto”. Jej cele to zmiana zachowania warszawiaków w przestrzeni publicznej rzeki, zbudowanie ich poczucia odpowiedzialności za wspólne mienie, a w efekcie umiejętności poszanowania terenów nadwiślańskich i niezaśmiecanie ich.
0 4 0 0 0 23.07.201527% internautów ściąga filmy i seriale z Sieci. Kwestia legalności mało istotna dla e-widzów – MEC VideoTrackWięcej niż co czwarty e-widz ściąga filmy ze stron z torrentami bądź stron hostujących pliki (np. Chomikuj.pl). Dla 30% internautów nie ma znaczenia, czy oglądają programy legalnie, a pirackie serwisy często postrzegają jako działające zgodnie z prawem. Takie są wnioski z badania agencji mediowej MEC.
0 8 0 0 0 23.07.2015Niedźwiedzie z Tatr dbają o „spokój na dzielni”W połowie lipca rozpoczęła się kampania Tatrzańskiego Parku Narodowego „Nauczymy Was szacunku”, której narratorami są Niedźwiedzie z TPN-u. Zagorzali fani dzikiej natury edukują turystów, jak należy zachowywać się w górach. Do tego służą im narzędzia znane kibicom, m.in. transparenty, flagi czy chusty.
2 1 0 0 0 22.07.2015„Kochasz? Uważaj na pieszych. To mogą być Twoi najbliżsi” – druga odsłona kampanii Fundacji PZU (wideo)Ruszyła druga odsłona kampanii Fundacji PZU „Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym”. W tym roku celem działań jest zwrócenie uwagi na to, że odpowiedzialność za bezpieczeństwo na drodze ponosi zarówno kierowca, jak i pieszy. Przekaz ten podkreśla hasło „Kochasz? Uważaj na pieszych. To mogą być Twoi najbliżsi”.
1 1 0 0 0 22.07.2015Kierunek Zmiana z kolejnym spotem przeciwko finansowaniu partii z budżetu państwa (wideo)Stowarzyszenie Kierunek Zmiana kontynuuje kampanię zachęcającą do udziału w zaplanowanym na 6 września referendum. W nowym spocie przypomina o zaangażowaniu swojego lidera, Łukasza Gibały w walkę o likwidację finansowania partii z budżetu państwa.