0 7 0 0 0 15.12.2015Spadek nakładów na promocję branży finansowej – raport Codemedia za III kwartał 2015 r.W III kwartale 2015 r. wydatki sektora finansowego na reklamę wyniosły nieco ponad 108 mln zł. To o 34 mln zł mniej niż w miesiącach kwiecień–czerwiec i spadek o 7 proc. w porównaniu do III kwartału poprzedniego roku. Również na tle innych branż sektor finansowy uszczuplił wydatki na media o największą kwotę (ponad 8 mln zł). To wnioski z analizy przeprowadzonej przez Codemedia.
0 1 0 0 0 15.12.2015Polscy emitenci nie uciekną przed social media – raport „Trendy w relacjach inwestorskich” ITBC Communication i SEGMedia społecznościowe przez większość spółek giełdowych wciąż traktowane są jak nieznany ląd. Do komunikacji z inwestorami najczęściej wykorzystywany jest Twitter (11% firm). 44% badanych w ogóle nie prowadzi żadnego profilu – wynika z raportu „Trendy w relacjach inwestorskich”, przygotowanego przez ITBC Communication i Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.
1 1 0 0 0 15.12.2015Robert Więckiewicz jako Twardowsky w kolejnej odsłonie „Legend polskich” Allegro (wideo)Allegro zaprezentowało drugi film przygotowany w ramach cyklu „Legendy polskie”. To futurystyczna opowieść o Panu Twardowskim. W postać tę wcielił się Robert Więckiewicz.
0 1 0 0 0 15.12.2015BIK: Polacy na święta zaciągają kredyty na kwotę do 4 tys. złW grudniu 2014 r. Polacy zaciągnęli o 1/3 więcej kredytów w porównaniu do średniej z III kwartału ubiegłego roku. Biuro Informacji Kredytowej prognozuje, że również w tym roku w okresie przedświątecznym wzrośnie popyt na kredyty konsumpcyjne, ale tylko na stosunkowo niskie kwoty.
0 1 0 0 0 14.12.2015Dla Polaków święta to głównie prezenty – badanie serwisu PrezentMarzen.com (infografika)97% Polaków obdarowuje bliskich świątecznymi prezentami. Na podarunki wydajemy najwięcej pieniędzy ze świątecznego budżetu. Tradycja, komercja czy religia? Serwis PrezentMarzen.com zbadał, jak obecnie Polacy traktują święta Bożego Narodzenia.
0 1 0 0 0 14.12.2015Marka Cheetos obsługiwana w Internecie przez VML PolandPrzetarg na zrealizowanie strategii komunikacji w Internecie i obsługę obecności marki Cheetos (PepsiCo) online na rynku polskim wygrał VML Poland. Agencja będzie prowadzić komunikację w social media (m.in. na Facebooku) oraz zrealizuje kilku dużych aktywacji. Pierwsza z nich wystartuje w lutym 2016 r.
0 1 0 0 0 14.12.2015Partner of Promotion wspiera pro bono Fundację Mam MarzeniePartnerem Fundacji Mam Marzenie został Partner of Promotion. Agencja działaniami public relations będzie wspierać pro bono spełnianie dziecięcych marzeń.
0 1 0 0 0 14.12.2015Internet głównym źródłem kulinarnych inspiracji Polaków – badanie OnePoll dla SamsungaPolacy, którzy lubią gotować, pomysły na oryginalne potrawy czerpią przede wszystkim z Internetu. Prawie 80% z nich przyznaje, że lubi imponować rodzinie i znajomym kulinarną wiedzą i umiejętnościami. Prawie co czwarty ankietowany inspiruje się przede wszystkim Instagramem – wynika z badania przeprowadzonego przez OnePoll na zlecenie marki Samsung.
0 1 0 0 0 14.12.2015IAB Polska: W 2015 r. rynek reklamy online może osiągnąć rekordową wartość 3 mld złJeżeli rynek reklamy online utrzyma dynamikę wzrostu obserwowaną w I półroczu, jego wartość w 2015 r. wyniesie 3 mld zł. W nadchodzącym 2016 r. może to być 3,54 mld zł. To główny wniosek z raportu „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”, opublikowanego przez IAB Polska.
0 1 0 0 0 14.12.2015Grupa DotPR rozbudowuje zespół i odświeża wizerunekDo Grupy DotPR dołączyła nowa dyrektor działu PR: Daria Duszyńska-Sałata. Szefową działu graficznego została Justyna Śmigielska. Odświeżeniu uległ też wizerunek grupy.