IAB Polska: W 2015 r. rynek reklamy online może osiągnąć rekordową wartość 3 mld zł
  • 0
  • 1
14.12.2015

IAB Polska: W 2015 r. rynek reklamy online może osiągnąć rekordową wartość 3 mld zł

Jeżeli rynek reklamy online utrzyma dynamikę wzrostu obserwowaną w I półroczu, jego wartość w 2015 r. wyniesie 3 mld zł. W nadchodzącym 2016 r. może to być 3,54 mld zł. To główny wniosek z raportu „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”, opublikowanego przez IAB Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

14 grudnia 2015

12 grudnia 2015

11 grudnia 2015