2 1 0 0 0 5.05.2015Warka Radler z kampanią wprowadzającą na rynek nowy smak (wideo)5 maja ruszyła kampania Warki Radler, wprowadzająca na rynek nowy wariant smakowy – czarną porzeczkę z limonką. W kanałach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane 15-sekundowe spoty.
0 1 0 0 0 5.05.2015Do końca maja można zgłaszać się do konkursu „PRaktykuj za granicą”Do 31 maja studenci zainteresowani tematyką public relations mogą zgłaszać się do konkursu „PRaktykuj za granicą”. Uczestnicy będą mogli wygrać staże w renomowanych agencjach PR w Londynie, Pradze lub Bukareszcie.
2 1 0 0 0 5.05.2015Magdalena Różczka w kampanii marki Perfecta (wideo)Perfecta rozpoczęła wiosenną kampanię reklamową. Jej twarzą została aktorka Magdalena Różczka.
1 3 0 0 0 5.05.2015Czy biegła księgowa musi biegać? – IV edycja kampanii „SM – Walcz o siebie” (wideo)Życie ze stwardnieniem rozsianym to nie wyrok – przypominają organizatorzy kampanii „SM – Walcz o siebie”. Ale czy polskie społeczeństwo ma tego świadomość? Wśród chorych są zarówno idealni rodzice, jak i idealni pracownicy. Czy SM musi ich dyskwalifikować? W maju rusza kolejna edycja kampanii społecznej.
0 4 0 0 0 5.05.2015Serenada liczy butelki mlekaRozpoczęła się kampania reklamowa SM Spomlek, producenta serów żółtych Serenada. Marka informuje o tym, ile litrów mleka wykorzystuje się do produkcji jednego kilograma sera.
0 2 0 0 0 4.05.2015Rośnie liczba internautów w Polsce – badanie MillwardBrownW 2014 r. liczba użytkowników Internetu w Polsce wzrosła o prawie milion osób w stosunku do poprzedniego roku. Dynamika wzrostu utrzymuje się na podobnym poziomie – wynika z badania „NetTrack” firmy MillwardBrown.
0 1 0 0 0 4.05.2015Facebook zaoferuje wydawcom część zysków z reklamFacebook dopuszcza możliwość odstąpienia wydawcom zysków z niektórych reklam, by przekonać ich do dystrybuowania treści przez sieć społecznościową. Portal Zuckerberga planuje wprowadzenie nowej funkcji – Instant Articles.
0 1 0 0 0 4.05.2015Powstał Bank BGŻ BNP ParibasBank BGŻ i BNP Paribas Bank Polska połączyły się, tworząc Bank BGŻ BNP Paribas. Nastąpiło to 30 kwietnia, wraz z dokonaniem wpisu w KRS.
0 1 0 0 0 4.05.2015Electrolux przedłuża umowę z Grupą 3Firma Electrolux ponownie powierzyła obsługę budżetu Grupie 3. Agencja zajmie się przygotowaniem zintegrowanych działań reklamowych, w tym komunikacją oraz obsługą promocji.
1 1 0 0 0 4.05.2015„Pieniądze trzeba oddać, ale to, co zyskasz, to twoje” – ING zachęca do rozsądnego pożyczania (wideo)3 maja ING Bank Śląski rozpoczął kampanię promującą pożyczkę gotówkową. W reklamach marka podkreśla, że korzyści z odpowiednio wykorzystanej pożyczki mogą być dużo większe niż związane z nią koszty. Główną rolę w spotach telewizyjnych zagrał Adam Woronowicz („Baby są jakieś inne”, „Popiełuszko. Wolność jest w nas”).