0 1 0 0 0 18.11.201535. Noc Reklamożerców 27 listopada w Multikinie27 listopada o 21:30 rozpocznie się 35. Noc Reklamożerców. Motywami przewodnimi nadchodzącej edycji będą: muzyka i gwiazdy filmowe.
1 1 0 0 0 18.11.2015Palma w bożonarodzeniowej kampanii stawia na tradycję (wideo)Rozpoczęła się świąteczna kampania margaryny Palmy (ZT Bielmar). Marka nawiązuje w niej do polskiej tradycji pieczenia ciast oraz gościnności. Nowe hasło: „Chwalmy się tradycją” ma podkreślać tradycyjny charakter produktu i odwoływać się do świątecznych zwyczajów, bez których trudno wyobrazić sobie prawdziwe polskie święta.
0 1 0 0 0 18.11.2015Konsumentka zostaje twarzą marki LuksjaMarka kosmetyków Luksja wybrała na ambasadorkę jedną z laureatek przeprowadzonej akcji konkursowej. Nagrodą miała być sesja w kolorowym magazynie, ale podjęto też długofalową współpracę: zwyciężczyni została twarzą linii produktów pod prysznic Care Pro.
1 1 0 0 0 18.11.2015Kampania „Mikołaj musi być w święta, ketchup Kotlin musi być zawsze” (wideo)16 listopada rozpoczęła się kampania marki Kotlin. Spot telewizyjny przekonuje, że w nadchodzące święta na polskich stołach nie może zabraknąć ketchupu.
3 1 0 0 0 18.11.2015KFC reklamuje nową pozycję w menu (wideo)17 listopada ruszyła kampania reklamowa KFC. Dotyczy promocji nowego produktu: kubełka Strips & Bites.
0 1 0 0 0 18.11.2015Kobiety zdecydowanie częściej przeglądają mobilne gazetki promocyjne – badanie firmy Blix81% użytkowników, którzy chętnie przeglądają gazetki promocyjne sieci handlowych w aplikacjach mobilnych, to kobiety. Największą grupę stanowią osoby w wieku 25–34 lata. Większość z nich pochodzi z województwa mazowieckiego, głównie z Warszawy – wynika z badania firmy Blix.
0 1 0 0 1 18.11.2015Badanie efektywności content marketingu – WhitePress (infografika)Ponad połowa respondentów uważa, że mierzenie skuteczności content marketingu jest trudne. 1/5 w ogóle takich pomiarów nie prowadzi – wynika z badania przeprowadzonego przez platformę WhitePress.
0 1 0 0 0 18.11.2015Najsilniejsze marki w Polsce – wyniki Superbrands Polska 2015/16Google, Lego oraz YouTube ponownie znalazły się na podium Superbrands Polska. W zestawieniu top 20 cztery marki osiągnęły wzrost wyniku rok do roku. W proces oceny zaangażowanych było ponad 15 tys. polskich konsumentów oraz ponad pięćdziesięciu ekspertów branżowych.
0 11 0 0 0 18.11.2015„Trumna jest jak… dżentelmen” – kalendarz Lindnera na 2016 r.Lindner – producent drewnianych trumien – tradycyjnie przygotował kalendarz z nagimi modelkami. W roku 2016 w publikacji dominuje styl retro.
0 1 0 0 0 18.11.2015Ukazała się książka Magdaleny Jaworowicz „Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej”Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli czytelnikowi zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego. Z drugiej natomiast publikacja jest poradnikiem, który może spełniać funkcję kursu doskonalącego umiejętności komunikacyjne.