Polscy emitenci nie uciekną przed social media – raport „Trendy w relacjach inwestorskich” ITBC Communication i SEG
  • 0
  • 1
15.12.2015

Polscy emitenci nie uciekną przed social media – raport „Trendy w relacjach inwestorskich” ITBC Communication i SEG

Media społecznościowe przez większość spółek giełdowych wciąż traktowane są jak nieznany ląd. Do komunikacji z inwestorami najczęściej wykorzystywany jest Twitter (11% firm). 44% badanych w ogóle nie prowadzi żadnego profilu – wynika z raportu „Trendy w relacjach inwestorskich”, przygotowanego przez ITBC Communication i Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 grudnia 2015

14 grudnia 2015