Spadek nakładów na promocję branży finansowej – raport Codemedia za III kwartał 2015 r.
  • 0
  • 7
15.12.2015

Spadek nakładów na promocję branży finansowej – raport Codemedia za III kwartał 2015 r.

W III kwartale 2015 r. wydatki sektora finansowego na reklamę wyniosły nieco ponad 108 mln zł. To o 34 mln zł mniej niż w miesiącach kwiecień–czerwiec i spadek o 7 proc. w porównaniu do III kwartału poprzedniego roku. Również na tle innych branż sektor finansowy uszczuplił wydatki na media o największą kwotę (ponad 8 mln zł). To wnioski z analizy przeprowadzonej przez Codemedia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46707 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 grudnia 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2015

Polscy emitenci nie uciekną przed social media – raport „Trendy w relacjach inwestorskich” ITBC Communication i SEG

Media społecznościowe przez większość spółek giełdowych wciąż traktowane są jak nieznany ląd. Do komunikacji z inwestorami najczęściej wykorzystywany jest Twitter (11% firm). 44% badanych w ogóle nie prowadzi żadnego profilu – wynika z raportu „Trendy w relacjach inwestorskich”, przygotowanego przez ITBC Communication i Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.

14 grudnia 2015