1 1 0 0 5 22.12.2015„Kiedy sen już spowije całe miasto” – premier składa życzenia świąteczne (wideo)Na kanale YouTube Kancelarii Premiera został opublikowany rymowany spot z życzeniami. Występują w nim m.in. ministrowie Macierewicz, Ziobro i Gowin, a życzenia składa premier Beata Szydło.
3 1 0 0 0 21.12.2015Aegon ruszy z kampanią wizerunkową (wideo)26 grudnia rozpocznie się kampania wizerunkowa grupy kapitałowej Aegon w Polsce. Celem będzie budowanie świadomości marki i jej pozycjonowanie w obszarze ubezpieczeń na życie.
0 1 0 0 0 21.12.2015Zachowania konsumentów tuż po świętach – analiza trendów w Google (infografika)Czas po świętach Bożego Narodzenia nie oznacza zakończenia sezonu zakupowego. Analiza trendów w wyszukiwarce Google z końca 2014 r. pokazuje, że właśnie wtedy konsumenci zaczynają rozglądać się za okazjami cenowymi oraz prezentami na inne okoliczności. Szczyt wyszukiwań słowa wyprzedaże przypada na 27 grudnia.
0 1 0 0 0 21.12.2015Iglotex wybrał dom mediowy do wprowadzenia na rynek nowej markiProste Historie to nowa marka produktów mrożonych Iglotexu. Partnerem strategicznym przy wprowadzaniu jej na rynek będzie Havas Media. Zajmie się on planowaniem i zakupem mediów do kampanii w telewizji i Internecie.
0 3 0 0 0 21.12.2015KPMG: Rośnie zainteresowanie usługami online w ubezpieczeniachW ciągu ostatnich czterech lat liczba cyfrowych konsumentów w populacji dorosłych Polaków wzrosła siedmiokrotnie. Z usług ubezpieczeniowych korzysta 92% z nich. Rośnie też zainteresowanie usługami online w branży ubezpieczeń. Takie są wnioski z badania przeprowadzonego przez KPMG. Co dziesiąty respondent kontaktuje się z ubezpieczycielem przynajmniej raz w miesiącu.
1 1 0 0 3 21.12.2015Maria, Józef, Jezus – „Oni też byli uchodźcami”. Kampania społeczna (wideo)21 grudnia ruszyła kampania dotycząca problemu uchodźców. Jej filarem jest spot ukazujący parę, która z niemowlęciem przemierza góry pod osłoną nocy.
0 2 0 0 0 21.12.2015Atlas umieści zdjęcia kibiców na kasku Kamila StochaRuszył trzeci etap kampanii wizerunkowej firmy Atlas „Poznaj mistrza”, z udziałem Kamila Stocha. W odsłonie „Cała Polska wspiera mistrza” fani skoczka będą mogli zgłaszać swoje zdjęcia do umieszczenia na kasku sportowca.
0 1 0 0 0 21.12.2015Wirtualna Polska przejmuje Enovatis za 84 mln złGrupa Wirtualna Polska zawarła umowę nabycia 100% akcji w spółce Enovatis, która jest właścicielem portali turystycznych Wakacje.pl, EasyGo.pl i Wypoczynek.pl. Grupa WP kontynuuje tym samym inwestycje na rynku e-commerce w Polsce.
0 3 0 0 5 18.12.2015Kampania „Gazety Wyborczej” w obronie wolności słowa16 grudnia rozpoczęła się kampania wizerunkowa „Gazety Wyborczej”. Na tysiącu billboardów i citylightów w całej Polsce widoczne są kreacje z hasłami: „Demokracja”, „Konstytucja” i „Wolność słowa”.
0 1 0 0 0 18.12.2015IBM: konkurencja nadchodzi spoza branżyZacieranie się granic między poszczególnymi branżami, szeroko rozumiana innowacyjność jako element konieczny wprowadzania nowych produktów i usług, rosnące znaczenie nowoczesnych technologii – takie są najważniejsze obserwacje zawarte w polskiej edycji „C-suite Study 2015”. W badaniu przeprowadzono rozmowy ze 144 menedżerami z Polski. To część globalnej inicjatywy IBM.