0 2 0 0 0 21.12.2015Atlas umieści zdjęcia kibiców na kasku Kamila StochaRuszył trzeci etap kampanii wizerunkowej firmy Atlas „Poznaj mistrza”, z udziałem Kamila Stocha. W odsłonie „Cała Polska wspiera mistrza” fani skoczka będą mogli zgłaszać swoje zdjęcia do umieszczenia na kasku sportowca.
0 1 0 0 0 21.12.2015Wirtualna Polska przejmuje Enovatis za 84 mln złGrupa Wirtualna Polska zawarła umowę nabycia 100% akcji w spółce Enovatis, która jest właścicielem portali turystycznych Wakacje.pl, EasyGo.pl i Wypoczynek.pl. Grupa WP kontynuuje tym samym inwestycje na rynku e-commerce w Polsce.
0 3 0 0 5 18.12.2015Kampania „Gazety Wyborczej” w obronie wolności słowa16 grudnia rozpoczęła się kampania wizerunkowa „Gazety Wyborczej”. Na tysiącu billboardów i citylightów w całej Polsce widoczne są kreacje z hasłami: „Demokracja”, „Konstytucja” i „Wolność słowa”.
0 1 0 0 0 18.12.2015IBM: konkurencja nadchodzi spoza branżyZacieranie się granic między poszczególnymi branżami, szeroko rozumiana innowacyjność jako element konieczny wprowadzania nowych produktów i usług, rosnące znaczenie nowoczesnych technologii – takie są najważniejsze obserwacje zawarte w polskiej edycji „C-suite Study 2015”. W badaniu przeprowadzono rozmowy ze 144 menedżerami z Polski. To część globalnej inicjatywy IBM.
0 1 0 0 0 18.12.2015Carrefour rozpoczyna sprzedaż przez InternetCarrefour uruchomił w Polsce sklep internetowy eCarrefour.pl. Nowa platforma oferuje klientom sprzęt RTV i AGD.
2 2 0 0 1 18.12.2015Podsumowanie kampanii „#UberDrivepl” (wideo)Na ulice trzech polskich miast wyjechały superszybkie samochody klasy premium, które można było zamówić za pośrednictwem aplikacji Uber. Jej użytkownicy próbowali zarezerwować przejazd ponad 60 tys. razy. Agencja Kerris podsumowuje zrealizowaną kampanię „#UberDrivepl”.
1 1 0 0 0 18.12.2015Sombrero – aplikacja z planem treningowym e-marketingu dla małych firm (wideo)Sotrender stworzył produkt dla małych firm, które same prowadzą działania komunikacyjne. To Sombrero – bezpłatna aplikacja mobilna z regularnym planem treningowym oraz treściami edukacyjnymi.
0 1 0 0 0 18.12.2015Aflofarm wybiera agencję do obsługi budżetu telewizyjnego wszystkich marek w 2016 r.Firma Aflofarm Farmacja Polska rozpoczyna współpracę z SMG w zakresie planowania i zakupu czasu reklamowego w telewizji. Agencja zajmie się obsługą budżetu wszystkich marek.
1 1 0 0 0 18.12.2015Sferis opowiada historię na święta (wideo)Sklepy z urządzeniami mobilnymi Sferis we współpracy z firmą Samsung z okazji zbliżającego się Bożego Narodzenia przygotowały animowany spot pt. „Magia istnieje”. To historia psa, małej dziewczynki oraz renifera, która pokazuje, że w czasie świąt mogą dokonywać się rzeczy niezwykłe.
1 1 0 0 0 18.12.2015Smartfon jako świetlny miecz – projekt promujący „Gwiezdne wojny” (wideo)Z okazji premiery filmu „Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy” przygotowano grę „Lightsaber Escape”. Internauci mogą w niej walczyć ze Szturmowcami, wykorzystując do tego... smartfony.