0 1 0 28.07.2016Facebook ogłosił wyniki finansowe za drugi kwartał. Rośnie dzięki reklamom mobilnymFacebook przedstawił wyniki finansowe za drugi kwartał 2016 r. i najnowsze dane dotyczące społeczności. W ciągu roku średnia liczba osób aktywnie korzystających z serwisu wzrosła o ponad 200 mln. Przychód z reklam mobilnych wzrósł do 5,2 mld dol.
0 1 1 27.07.2016Provident wspólnie z doświadczonymi blogerami szuka przyszłych gwiazd blogosferyProvident Polska rozpoczął projekt upowszechniania wiedzy o finansach. Na blogu CozTymHajsem.pl swoimi spostrzeżeniami będą dzielili się młodzi ludzie, których wybiorą doświadczeni blogerzy: Jakub Prószyński, Tomasz Lach i Patryk Siedliński.
0 1 1 27.07.2016Ikea uruchamia program influencer marketinguProgram zaplanowany na 12 miesięcy rozpocznie się w sierpniu br. Do współpracy zaproszono kilkudziesięciu internetowych twórców, takich jak Maffashion, Jessica Mercedes, Marysia Górecka, Jadłonomia czy Crazy Nauka.
0 1 0 27.07.2016Rozpoczęto przyjmowanie zgłoszeń do konkursu Mixx Awards 20165 września upływa termin zgłaszania kampanii do 10. edycji konkursu Mixx Awards, organizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
0 1 0 26.07.2016Różnice w preferencjach zakupowych między trzema pokoleniami konsumentów – badanie SalesforceNajmłodsze pokolenie konsumentów znacznie częściej niż starsze pokolenia publicznie krytykuje marki. Z drugiej strony jego przedstawiciele częściej też uczestniczą w programach lojalnościowych – wynika z badania Salesforce, którego wnioski zebrano w „2016 Connected Consumer Goods Report”.
0 1 0 26.07.2016Julia Izmałkowa i Campus Warsaw zapraszają na wieczór inspiracji z CannesDlaczego w kreatywności zasady są ważniejsze niż spontaniczność? Jak rozkochać konsumenta w swoim produkcie? Między innymi na te pytania odpowie Julia Izmałkowa podczas spotkania pt. „Cannes Lions is not only about yachts and rosé. Best ideas from 68 hours of speeches”.
1 1 0 25.07.2016Nowa kampania internetowa marki Galbani (wideo)Bohaterami najnowszej kampanii producenta włoskich serów są Włosi mieszkający w Polsce. Lucia, Enrico i Matteo, pasjonaci gotowania, w serii filmów dzielą się swoimi przepisami na sałatki, pasty, pizze i desery.
1 1 0 25.07.2016„Zanurz się w bogactwie natury!” – kampania reklamowa marki Kasztelan (wideo)Kampania telewizyjna promująca piwa niepasteryzowane rozpoczęła się 25 lipca. Wykorzystano w niej efekt iluzji, któremu ulega widz.
0 1 0 25.07.2016FM Bank PBP wybrał dom mediowyPrzetarg dotyczył obsługi marek i produktów banku we wszystkich kanałach komunikacji, w tym działań performance marketingowych. Obsługą mediową Banku Smart i BIZ Banku, czyli marek handlowych FM Banku PBP SA, zajmie się MEC.
0 1 0 25.07.2016Twist Your Life – akcja Bakomy w radiu EskaBakoma chce zachęcić 16–30-latków do przesyłania filmów i zdjęć dokumentujących ich pasje. Elementem kampanii jest aplikacja „Twist your life”.