KPMG: Rośnie zainteresowanie usługami online w ubezpieczeniach
  • 0
  • 3
21.12.2015

KPMG: Rośnie zainteresowanie usługami online w ubezpieczeniach

W ciągu ostatnich czterech lat liczba cyfrowych konsumentów w populacji dorosłych Polaków wzrosła siedmiokrotnie. Z usług ubezpieczeniowych korzysta 92% z nich. Rośnie też zainteresowanie usługami online w branży ubezpieczeń. Takie są wnioski z badania przeprowadzonego przez KPMG. Co dziesiąty respondent kontaktuje się z ubezpieczycielem przynajmniej raz w miesiącu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 grudnia 2015

18 grudnia 2015