Kampania „Gazety Wyborczej” w obronie wolności słowa - Marketing przy Kawie
Kampania „Gazety Wyborczej” w obronie wolności słowa
  • 0
  • 3
18.12.2015

Kampania „Gazety Wyborczej” w obronie wolności słowa

16 grudnia rozpoczęła się kampania wizerunkowa „Gazety Wyborczej”. Na tysiącu billboardów i citylightów w całej Polsce widoczne są kreacje z hasłami: „Demokracja”, „Konstytucja” i „Wolność słowa”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

heoheo

8 lat temu

proponuję lepsze slowa oddające naturę GW

jak GW chce się koniecznie reklamować to powinni użyć innych, bardziej adekwatnych słów:
HIP☐KRYZJA,
PR☐STYTUCJA,
CENZ☐RZY

Rozwiń komentarze

18 grudnia 2015