0 1 0 0 0 28.04.2016Burger King Polska na stałe z Open MediaBurger King Polska rozpoczął stałą współpracę z Open Media. Zadaniem agencji będzie realizacja spójnej strategii wizerunkowej marki w mediach ogólnopolskich i lokalnych.
0 3 0 0 0 28.04.2016Siła medialna miast wojewódzkich – badanie PSSMOd początku 2016 r. do końca marca na temat stolic województw opublikowano w sumie prawie 2 mln informacji. Wartość promocji miast w mediach wyrażona ekwiwalentem reklamowym wyniosła 10,3 mld zł – wynika z cyklicznego raportu „Stolice regionów”, przygotowanego przez Press-Service Monitoring Mediów.
1 5 0 0 0 28.04.2016Interaktywna platforma edukująca o uchodźstwie (wideo)Powstała internetowa platforma edukująca w zakresie tematyki uchodźstwa. Zrealizowano ją dla Stowarzyszenia na rzecz Integracji Społeczeństwa Wielokulturowego „Nomada”.
1 1 0 0 0 28.04.2016Procter & Gamble w spocie dziękuje matkom za ich siłę (wideo)Na 100 dni przed ceremonią otwarcia igrzysk olimpijskich w Rio i niedługo przed Dniem Matki firma Procter & Gamble zaprezentowała nowy spot kampanii „Dziękuję Ci, Mamo”. Tym razem podkreśla ważny atrybut mam – ich siłę.
0 1 0 0 0 27.04.2016Decyzje zakupowe podejmowane są zwykle w sklepie – pokazało badanie In-Store Media i NielsenaNiemal co drugi klient tworzy listę zakupów, ale w czterech przypadkach na pięć ostateczny wybór jest dokonywany w sklepie. Półki sklepowe, gazetki i reklamy w hali sprzedaży są najważniejszymi źródłami informacji na temat produktów dostępnych w sklepie. Reklama w miejscu sprzedaży zwiększa sprzedaż reklamowanych produktów o jedną piątą – wynika z badania firm In-Store Media i Nielsen.
0 2 0 0 0 27.04.2016„Instagram Trends” – nowy raport SotrenderaKto prowadzi najpopularniejsze polskie profile na Instagramie i kto najlepiej angażuje publiczność? O tym przeczytać można w pierwszym raporcie „Instagram Trends” Sotrendera.
1 1 0 0 0 27.04.2016Harnaś w kampanii ratuje dostawcę chmielu (wideo)Marka Harnaś rozpoczęła kampanię reklamową. Ukazano kolejne przygody brand hero oraz podkreślono rolę chmielu jako ważnego składnika piwa.
1 1 0 0 0 27.04.2016Triumph kontynuuje bajkową opowieść w kampanii Magic Boost (wideo)W kwietniu rozpoczęła się kampania marki Triumph, promująca bieliznę z kolekcji Magic Boost. To kontynuacja animowanej historii, w której występuje modelka Hannah Ferguson oraz jej przyjaciółki.
1 1 0 0 0 27.04.2016„Wiosenne przebudzenie” – kampania reklamowa Mitsubishi Motors (audio)Ruszyła ogólnopolska kampania firmy Mitsubishi Motors, pod hasłem „Wiosenne przebudzenie”. Kilkutygodniowe działania mają przypomnieć klientom o nowym modelu Outlander 2016 i skłonić do wizyty w salonie jak największą liczbę osób zainteresowanych zakupem tego SUV-a.
0 1 0 0 0 27.04.2016Aviva wybrała agencję PRLightscape jest agencją, która będzie obsługiwać Avivę w zakresie public relations. Zajmie się działaniami skierowanymi do mediów ogólnopolskich i regionalnych, a także projektami społecznymi Fundacji Aviva.