1 1 0 0 0 22.04.2016Wystartowała kampania telewizyjna promująca linię Amica In (wideo)Marka Amica rozpoczęła kampanię reklamową. Skupia się w niej na wzornictwie sprzętu oraz jego możliwościach technicznych.
1 1 0 0 0 22.04.2016BP Polska promuje paliwa Active (wideo)20 kwietnia wystartowała kampania reklamowa BP Polska. Promuje nowe paliwa Active, które usuwają zanieczyszczenia z silnika.
4 1 0 0 0 22.04.2016Dzieci mówią o wirusach w kampanii Orsalitu (wideo)Wystartowała kampania reklamowa produktu Orsalit Plus Smektyn. Porad na temat tego, jak walczyć z biegunką, udzielają w niej dzieci.
0 1 0 0 0 22.04.2016Firma Makro Cash & Carry Polska wybrała studio graficzneMakro Cash & Carry Polska nawiązało współpracę ze studiem graficznym Progressivo PSV. Firma zajmie się opracowaniem materiałów na potrzeby narracji sprzedażowej oraz pracami w zakresie identyfikacji wizualnej usług hurtowni.
0 1 0 0 0 22.04.2016Bank Millennium nawiązał współpracę z ComPressW przetargu Banku Millennium zwyciężyła agencja ComPress. Zajmie się ona m.in. doradztwem wizerunkowym w obszarze komunikacji korporacyjnej.
3 1 0 0 0 22.04.2016„Ty masz swój styl, my mamy całą resztę”. Allegro przygotowuje pokaz mody (wideo)Elementem kampanii Allegro „Ty masz swój styl, my mamy całą resztę” są pokazy mody. Jeden z nich odbył się już w Warszawie, drugi przygotowywany jest w Gdańsku.
0 1 0 0 0 22.04.2016PZU szuka agencji do obsługi w InterneciePZU planuje przetarg na wybór agencji do obsługi działań w Internecie. Wybrane firmy mają zapewnić wsparcie w pełnym zakresie tworzenia kreacji performance digital marketingu.
1 1 0 0 0 21.04.2016Gwyneth Paltrow w nowej kampanii marki TousRozpoczęła się czwarta odsłona kampanii marki biżuterii Tous „Czułe historie”. Jej bohaterką jest amerykańska aktorka Gwyneth Paltrow.
0 1 0 0 0 21.04.2016Przetarg na kampanie europejskich jabłek – nowy termin składania ofertWydłużono czas na składanie ofert na realizację kampanii pt. „Teraz jabłka europejskie” i „Czas na jabłka z Europy”. Nowy termin mija 22 maja o godzinie 15:15.
0 2 0 0 0 21.04.2016Rośnie patriotyzm konsumencki Polaków. Jeśli zrozumiesz ten trend, zwiększysz sprzedażPrzemija powszechne przekonanie, że polskie wyroby to obciach i tandeta. W wielu dziedzinach handlu – także produktach FMCG – polskość jest dziś synonimem wysokiej jakości. Metka „produkt polski” po prostu sprzedaje, choć trzeba ją umiejętnie eksponować.Materiał przygotowany we współpracy z Open Research