Interaktywna platforma edukująca o uchodźstwie (wideo)
  • 1
  • 5
28.04.2016

Interaktywna platforma edukująca o uchodźstwie (wideo)

Powstała internetowa platforma edukująca w zakresie tematyki uchodźstwa. Zrealizowano ją dla Stowarzyszenia na rzecz Integracji Społeczeństwa Wielokulturowego „Nomada”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52026 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

28 kwietnia 2016

27 kwietnia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2016

Decyzje zakupowe podejmowane są zwykle w sklepie – pokazało badanie In-Store Media i Nielsena

Niemal co drugi klient tworzy listę zakupów, ale w czterech przypadkach na pięć ostateczny wybór jest dokonywany w sklepie. Półki sklepowe, gazetki i reklamy w hali sprzedaży są najważniejszymi źródłami informacji na temat produktów dostępnych w sklepie. Reklama w miejscu sprzedaży zwiększa sprzedaż reklamowanych produktów o jedną piątą – wynika z badania firm In-Store Media i Nielsen.