Decyzje zakupowe podejmowane są zwykle w sklepie – pokazało badanie In-Store Media i Nielsena
  • 0
  • 1
27.04.2016

Decyzje zakupowe podejmowane są zwykle w sklepie – pokazało badanie In-Store Media i Nielsena

Niemal co drugi klient tworzy listę zakupów, ale w czterech przypadkach na pięć ostateczny wybór jest dokonywany w sklepie. Półki sklepowe, gazetki i reklamy w hali sprzedaży są najważniejszymi źródłami informacji na temat produktów dostępnych w sklepie. Reklama w miejscu sprzedaży zwiększa sprzedaż reklamowanych produktów o jedną piątą – wynika z badania firm In-Store Media i Nielsen.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 kwietnia 2016