0 5 0 0 0 25.04.2016Laureaci konkursu Retail Marketing AwardsSono Idoni w Starym Browarze, Intersport w Arkadii oraz Recman w M1 Marki zdobyły nagrody w konkursie na najlepsze sklepy w Polsce – Retail Marketing Awards. Wyróżniono także warszawski sklep Przelotka. Wyniki 9. edycji ogłoszono 21 kwietnia.
0 3 0 0 0 25.04.2016„Ż do kwadratu” w internetowym konkursie ŻywcaRuszyła internetowa akcja marki Żywiec „Ż do kwadratu”. Jej główne punkty to interaktywny film oraz konkurs.
0 3 0 0 0 25.04.2016Efektywność mediów in-store w polskich centrach handlowych. Badanie Millward Brown i IMSBlisko 90% osób odwiedzających centrum handlowe, w którym znajdowały się media in-store, było zadowolonych z wizyty. Reklamy tego typu stały się na tyle integralną częścią galerii handlowej, że nie drażnią klienta. Ten kanał przebadały firmy Millward Brown i IMS.
3 1 0 0 0 25.04.2016Kolejne dekrety Napoleona w kampanii Carrefoura (wideo)Rozpoczął się drugi etap kampanii Carrefoura, której bohaterem jest Napoleon. W rolę cesarza wcielił się Jacek Braciak. Celem działań jest repozycjonowanie marki.
0 1 0 0 0 22.04.2016Brytyjska rodzina królewska szuka specjalisty od Internetu i mediów społecznościowychNa oficjalnej stronie internetowej brytyjskiej rodziny królewskiej pojawiła się oferta pracy dla specjalisty od Internetu i mediów społecznościowych. Head of digital engagement może zarobić nawet 50 tys. funtów rocznie.
1 1 0 0 0 22.04.2016„Przenieś numer z palcem w…” zachęca Virgin Mobile (wideo)22 kwietnia ruszyła kampania Virgin Mobile zachęcająca do przenoszenia numerów. Jej celem jest ukazanie, że zmiana usługodawcy telekomunikacyjnego jest niezwykle prosta. Komunikacja będzie prowadzona w telewizji, radiu, na outdoorze oraz w mediach online.
1 1 0 0 0 22.04.2016Wystartowała kampania telewizyjna promująca linię Amica In (wideo)Marka Amica rozpoczęła kampanię reklamową. Skupia się w niej na wzornictwie sprzętu oraz jego możliwościach technicznych.
1 1 0 0 0 22.04.2016BP Polska promuje paliwa Active (wideo)20 kwietnia wystartowała kampania reklamowa BP Polska. Promuje nowe paliwa Active, które usuwają zanieczyszczenia z silnika.
4 1 0 0 0 22.04.2016Dzieci mówią o wirusach w kampanii Orsalitu (wideo)Wystartowała kampania reklamowa produktu Orsalit Plus Smektyn. Porad na temat tego, jak walczyć z biegunką, udzielają w niej dzieci.
0 1 0 0 0 22.04.2016Firma Makro Cash & Carry Polska wybrała studio graficzneMakro Cash & Carry Polska nawiązało współpracę ze studiem graficznym Progressivo PSV. Firma zajmie się opracowaniem materiałów na potrzeby narracji sprzedażowej oraz pracami w zakresie identyfikacji wizualnej usług hurtowni.