0 4 0 0 0 20.10.2016Klimaty niemieckiej stolicy w Warszawie. Wystartowała inicjatywa „Pop into Berlin”„Pop-up-Store to jedno z dwóch wydarzeń odbywających się w ramach inicjatywy „Pop into Berlin”. Od 17 do 23 października w Warszawie można zobaczyć i kupić produkty berlińskich marek. Na gości czekać będzie również m.in. miniaturowa dyskoteka i tyranozaur Tristan.
1 1 0 0 0 20.10.2016Clooney porwany i poturbowany, ale wciąż z filiżanką kawy Nespresso (wideo)Mija dekada, odkąd George Clooney po raz pierwszy pojawił się w reklamie Nespresso. W tym roku aktor znów wystąpił w kampanii reklamowej. Działania noszą tytuł „Change Nothing”.
0 1 0 0 0 20.10.2016Raport „Kawowe lubię to – najefektywniejsze profile marek kawowych na Facebooku”Filiżanka aromatycznej kawy to dla wielu z nas podstawa dobrze rozpoczętego dnia. Firma Beeffecitve przygotowała raport, w którym przyjrzała się działaniom marek kawy w social media.
0 1 0 0 0 20.10.2016Polskie agencje nominowane w konkursie Golden Drum18 października rozpoczęła się 23. edycja Festiwalu Golden Drum. Wśród finalistów konkursu znalazły się agencje z Polski, m.in. Grey Group Poland, Walk i Bardzo.
0 1 0 0 0 20.10.2016Santander Consumer Bank rozszerza współpracę z Cube Group w obszarze onlineSantander Consumer Bank rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywną w Internecie. Wygrała agencja Cube Group.
1 1 0 0 0 20.10.2016Superbohaterka walczy z przeziębieniem w spocie Febrisanu (wideo)Takeda Polska, producent leku Febrisan przeciwko objawom przeziębienia i grypy, zaprezentował spot telewizyjny. Reklama nawiązuje konwencją do komiksów o superbohaterach oraz do ich filmowych adaptacji.
4 1 0 0 0 19.10.2016Stenka, Jabłczyńska, Wodecki i Jakubik wystąpili w kampanii Legalnej Kultury (wideo)Od 2 września do 8 października trwała 3. edycja projektu „Kultura na widoku” Fundacji Legalna Kultura. W jego promocji wzięli udział: Danuta Stenka, Joanna Jabłczyńska, Zbigniew Wodecki i Arkadiusz Jakubik.
0 1 0 0 0 19.10.2016Amazon uruchamia polskojęzyczną wersję serwisuSpółka Amazon poinformowała o wprowadzeniu polskiej wersji serwisu. Na internautów czekają też polskie produkty, m.in. książki.
1 2 0 0 1 19.10.2016„Zrób to Nał!” – kampania marki Nałęczowianka (wideo)Nałęczowianka w jesienno-zimowej kampanii ponownie zachęca Polaków do aktywności fizycznej. Motywujących argumentów do podjęcia wysiłku dostarczy trenerka fitness Ewa Chodakowska. Jej cykl warsztatów „Be Active Tour” w tym roku realizowany jest we współpracy z marką.
1 1 0 0 0 19.10.2016Świnka symbolem pakietu PiG w PGNiG (wideo)W październiku pojawił się pierwszy spot telewizyjny pakietu PiG (Prąd i Gaz) PGNiG. Celem kampanii jest zachęcenie klientów do skorzystania z nowej oferty i zakupu nie tylko gazu, ale również prądu u tego operatora.