0 3 0 0 0 7.07.2016Łódź zaprasza Warszawę przed szczytem NATO8 i 9 lipca w Warszawie będzie odbywał się szczyt NATO. Dwa dni przed tym wydarzeniem w Łodzi zainicjowano kampanię real-time marketingową. Miasto zaprasza mieszkańców stolicy na weekend.
3 2 0 0 0 7.07.2016Nowe sportowe twarze kampanii 4F (wideo)Ona – pracowita 20-latka u progu kariery sportowej, która w tym roku po raz pierwszy uzyskała minimum olimpijskie. On – utytułowany sportowiec po przejściach, który niezłomnością charakteru zawstydziłby niejednego pełnosprawnego kolegę po fachu. Maria Andrejczyk i Rafał Wilk w kampanii marki 4F udowadniają, że niemożliwe to tylko słowo, a wytrwałość jest kluczową cechą w sporcie i w życiu.
1 1 0 0 0 6.07.2016Japońska historia mężczyzny świetlika (wideo)Mężczyzna, którego nie stać na opłacenie rachunków za energię elektryczną, a tym samym zapewnienie rodzinie światła, wybiera się w 5-letnią podróż. Wraca jako... świetlik, by rozjaśnić ciemności. Sielanka nie trwa jednak długo.
1 1 0 0 0 6.07.2016Śpiew Serca w kampanii Orange (wideo)Orange zachęca do zmiany kablówki na światłowód, a Serce wyśpiewuje wszystkie zalety Internetu operatora. Marka w kampanii informuje o promocji, w ramach której przy zamówieniu usługi Orange Światłowód można otrzymać rok abonamentu komórkowego za darmo oraz dodatkowo smartfon.
0 1 0 0 1 6.07.2016Spadek Roberta Lewandowskiego na Facebooku – statystyki po Euro 2016Kibice Roberta Lewandowskiego podczas Euro 2016 wykonali na jego fan page’u o pół miliona interakcji mniej niż przed mistrzostwami. Z kolei na oficjalnym profilu Jakuba Błaszczykowskiego odnotowano jedenastokrotny wzrost aktywności fanów. Firma HRS podsumowała interakcje przed mistrzostwami i po zakończeniu w nich udziału przez Polaków.
0 1 0 0 0 6.07.2016Gillette powierza agencji Hypermedia obsługę edycji treści cyfrowych na 25 rynkachW globalnym przetargu na obsługę edycji treści cyfrowych (content edition) dla marki Gillette na 25 rynkach wygrał polski hub technologiczny Hypermedia Linked by Isobar, należący do grupy Dentsu Aegis Network. Od lipca zajmuje się aktualizowaniem treści, utrzymaniem, przygotowywaniem i zmianami podstron do kampanii cyfrowych.
0 4 0 0 0 5.07.2016Komunikacja mobilna w biznesie 2016 – badanie IpsosuWśród działających w Polsce firm wzrastają wydatki na komunikację mobilną. 41% przedsiębiorstw e-commerce oraz 51% firm z obszaru handlu tradycyjnego zadeklarowało, że ich wydatki na ten cel w 2015 r. wzrosły (w porównaniu do 2014 r.). Średni wzrost wydatków w handlu internetowym wyniósł 69%, a w tradycyjnym – 33%. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone przez Ipsos dla SMSApi.
0 1 0 0 1 5.07.2016Raport „Entering the Trust Age”: budowanie zaufania w erze cyfrowejZnajomym w Internecie ufamy bardziej niż sąsiadom i prawie tak samo, jak przyjaciołom czy rodzinie – stwierdzono w raporcie „Entering the Trust Age”, przygotowanym przez BlaBlaCar we współpracy z New York University Stern.
0 1 0 0 0 5.07.2016Marka Jan Niezbędny z brand heroMarka Jan Niezbędny z kategorii produktów gospodarstwa domowego wprowadza brand hero. Ma on cechy energicznego pomocnika, niezastąpionego w każdej pracy domowej.
3 1 0 0 1 5.07.2016Na co rodziny przeznaczyły pieniądze z programu „Rodzina 500+”? Rząd prezentuje spoty (wideo)Kancelaria Premiera oraz Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej zaprezentowały spoty poświęcone programowi „Rodzina 500+”. W trzech filmach rodzice opowiadają, jakie potrzeby udało im się zaspokoić dzięki otrzymanym pieniądzom.