0 1 0 0 0 3.02.2016Uczestnicy Case Open mogą wygrać warsztat u Macieja Tesławskiego„Strategia marki” – voucher na udział w warsztacie o tej tematyce otrzyma czwarta osoba, która 4 lutego 2016 r. (czwartek) kupi bilet na Case Open 2016. Tylko dla czytelników Marketingu przy Kawie!
1 1 0 0 0 2.02.2016Kampania telewizyjna nowych sosów Blue Dragon (wideo)Wprowadzenie na rynek nowych sosów będzie wspierać kampania telewizyjna „Orientalne danie. Tak po prostu”. W filmie reklamowym podkreślono szybkość i prostotę przygotowania obiadu dzięki wykorzystaniu gotowych sosów Blue Dragon.
1 1 0 0 0 2.02.2016Jubileuszowa edycja piwnej promocji Harnasia (wideo)1 lutego rozpoczęła się 10. edycja promocji „Harnaś miliony piw rozdaje”. Ma to być największa z dotychczasowych edycji pod względem łącznej puli nagród. Promocji towarzyszy komunikacja w punktach sprzedaży oraz kampania telewizyjna.
0 1 0 0 0 2.02.2016Rusza trzecia edycja Papaya Young Directors – konkursu dla młodych reżyserówWarunkiem uczestnictwa w konkursie jest napisanie eksplikacji reżyserskiej na podstawie briefu przygotowanego przez team kreatywny Papaya Young Directors. Tematami eksplikacji będą produkty sponsorów konkursu.
0 1 0 0 0 2.02.2016Citroën i DS Automobiles wybrały agencję do obsługi w mediach społecznościowychAgencja Konceptika będzie wdrażać strategię i realizować komunikację w Internecie dla marek Citroën i DS Automobiles. To wynik rozstrzygniętego przetargu.
1 1 0 0 0 2.02.2016Citylight, który mierzy temperaturę przechodniów (wideo)W ostatni weekend stycznia w pasażu Wiecha w Warszawie stanął citylight mierzący temperaturę przechodniów. Zamontowana w nim kamera termowizyjna umożliwia ocenę temperatury stojącego przed nośnikiem człowieka. Kreacja promuje lek Theraflu z portfolio GlaxoSmithKline Consumer Healthcare.
1 1 0 0 0 2.02.2016Princessa z akcją ambientową na przystanku (wideo)Na jednym z wrocławskich przystanków został zainstalowany interaktywny citylight. Komentował głosowo lub rysunkowo zachowanie oczekujących na autobus.
0 1 0 0 0 2.02.2016Kancelaria prawna ze wsparciem agencji PRKancelaria prawna Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy rozpoczęła współpracę z Vision Group. Agencja będzie doradzać w kwestiach strategii oraz działań z zakresu public relations.
0 2 0 0 0 2.02.2016Joanna Jędrzejczyk w kampanii Reeboka „Be More Human”Reebok startuje z najnowszą odsłoną kampanii wizerunkowej „Be More Human”. Jej bohaterką została Joanna Jędrzejczyk, aktualna mistrzyni świata mieszanych sportów walki.
0 2 0 0 0 1.02.2016Rok 2015 w Polsce na Facebooku, YouTube i Twitterze – podsumowanie Sotrendera (infografika)Zasięg płatny na Facebooku, polski kanał, który przekroczył 1 miliard wyświetleń na YouTube, polityka na Twitterze. To niektóre z zagadnień zbadanych przez Sotrendera, który podsumował 2015 r. w trzech najważniejszych serwisach społecznościowych.