0 1 0 0 0 13.10.2016IndaHash wchodzi na rynek RPA i rozpoczyna strategiczne partnerstwo z MediacomemZ początkiem września wystartowała pierwsza kampania IndaHash i Mediacomu w RPA. Akcja realizowana dla marki należącej do firmy Revlon to początek strategicznego partnerstwa obu firm w Południowej Afryce. Agencja będzie wyłącznym partnerem IndaHash na rynku RPA.
0 2 0 0 0 13.10.2016Zegarki i biżuteria z największą dynamiką wzrostów reklamowych w pierwszej połowie 2016 r.Według analizy domu mediowego Codemedia w I i II kwartale 2016 r. sektor mody przeznaczył na działania promocyjne ponad 112 mln zł. To o ponad 14 mln zł więcej niż w analogicznym okresie 2015 r. Najbardziej wzrosły nakłady na promocję zegarków i biżuterii.
1 1 0 0 0 13.10.2016Rainbow promuje ofertę na wakacje 2017 (wideo)10 października wystartowała kampania biura podróży Rainbow, dotycząca oferty na wakacje 2017 r. Jej celem jest m.in. przekonanie klientów, że w wakacje warto odpocząć od codziennej rutyny.
1 1 0 0 0 13.10.2016Credit Agricole promuje kredyt gotówkowy w radiu i na outdoorze (audio)Na początku października wystartowała kampania banku Credit Agricole. Promuje kredyt gotówkowy.
0 1 0 0 0 13.10.2016Chrome po ośmiu latach od premiery – analiza GemiusaJak popularna jest wśród polskich internautów przeglądarka Google Chrome po ośmiu latach od premiery? Jak radzi sobie jej młodszy brat – Chrome Mobile? Sprawdził to Gemius.
1 1 0 0 0 13.10.2016Urszula Dudziak ambasadorką marki Biovital (wideo)Wystartowała kampania telewizyjna marki Biovital (Egis). Jej ambasadorką została artystka Urszula Dudziak.
3 1 0 0 0 12.10.2016Sylwia Gliwa, wcześniej Joanna Krupa i Irina Szajk – Komisja Etyki Reklamy i zarzuty o seksizm z ostatnich lat (wideo)Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama telewizji kablowej UPC z udziałem Sylwii Gliwy nie narusza Kodeksu etyki reklamy. Nie jest to pierwsza sprawa tego typu. W przeszłości konsumenci zaskarżyli do KER m.in. reklamy z udziałem Joanny Krupy i Iriny Szajk.
0 4 0 0 0 12.10.20168. Forum Marketingu Zintegrowanego za nami„Human to Human – koncepcja marketingu odkryta na nowo?” – taka była idea konferencji „Co gryzie marketera?”, czyli 8. Forum Marketingu Zintegrowanego. Wydarzenie zorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB odbyło się 6 i 7 października w Warszawie.
1 1 0 0 0 12.10.2016W spocie Aviko pękają płytki i chrupią frytki (wideo)Na początku października ruszyła kampania nowej linii frytek Aviko – Super Crunchy. Działania prowadzone są w telewizji.
1 2 0 0 0 12.10.2016„Spektakularny świat bez VAT” – Lexus promuje ofertę dla przedsiębiorców (wideo)We wrześniu rozpoczęła się kampania „Spektakularny świat bez VAT” marki Lexus Polska. Dotyczy ona oferty kierowanej do osób prowadzących działalność gospodarczą.