1 1 0 0 0 27.06.2016Ruszyła kampania chłodziarkozamrażarek Bosch z systemem VitaFresh Plus (wideo)Do końca września potrwa kampania reklamowa chłodziarkozamrażarek Bosch NoFrost z systemem utrzymywania świeżości produktów VitaFresh Plus. Zaplanowano działania w telewizji, prasie oraz Internecie, a także aktywności PR i e-commerce.
0 1 0 0 0 27.06.2016Brown-Forman Polska wybiera agencję PRBrown-Forman Polska, dystrybutor alkoholi mocnych premium w Polsce, w tym marek Jack Daniel’s i Finlandia Vodka, nawiązuje współpracę z On Board PR Ecco Network. Konsultanci agencji będą tworzyć i realizować strategię public relations dwóch marek spółki.
0 1 0 0 0 27.06.2016Powstaje nowa Rada Etyki Public RelationsZwiązek Firm Public Relations wraz z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations przeprowadzają reformę Rady Etyki PR. Pierwszym etapem wprowadzanych zmian było opracowanie nowej wersji regulaminu funkcjonowania REPR, a następnie powołanie przedstawicieli organizacji założycielskich.
0 3 0 0 0 27.06.2016Europejskie jabłka promowane w Chinach i Zjednoczonych Emiratach ArabskichRuszyła kampania „Europejskie jabłka dwukolorowe” w ramach trzyletniego programu promocyjnego współfinansowanego przez UE. W czerwcu i lipcu prowadzone będą działania w Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
0 1 0 0 0 27.06.2016YouTube wprowadza platformę edukacyjną dla twórców reklam wideoYouTube ogłosił uruchomienie Brand Partner Program Certification – edukacyjnej platformy online dla twórców reklam wideo. Ma ona służyć dzieleniu się wiedzą na temat tworzenia efektywnych strategii komunikacyjnych w serwisie oraz przydatnych narzędzi. Platforma będzie dostępna w 22 językach, w tym po polsku.
0 3 0 0 0 27.06.2016Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką OnkopolisyAktorka Katarzyna Bujakiewicz rozpoczyna współpracę z ubezpieczycielem BZ WBK-Aviva. Jako ambasadorka będzie promować Onkopolisę – nowe ubezpieczenie na wypadek choroby nowotworowej, przygotowane dla klientów Banku Zachodniego WBK.
0 1 0 0 1 24.06.2016Jaki jest polski e-konsument? Badanie GemiusaDo kupowania przez Internet przekonała się już prawie połowa Polaków. Kim są klienci, którzy chętniej klikają niż chodzą do sklepów? Sprawdził to Gemius na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.
0 1 0 0 0 24.06.2016Większość Polaków wybiera się na wakacyjny urlop. Tylko 28 proc. z nich spędzi go za granicąW tym roku Polacy preferują wypoczynek wakacyjny w obrębie kraju. 98 proc. badanych deklaruje, że samodzielnie organizuje wyjazdy. Najchętniej wybieranym kierunkiem jest polskie morze – wynika z badania „Polacy na wakacjach”, przeprowadzonego przez Instytut Badań Pollster.
0 3 0 0 0 24.06.2016Ambasadorką marki 4F zostaje aktorka – Karolina GorczycaKarolina Gorczyca, aktorka znana m.in. z filmów „Korowód”, „Miłość na wybiegu” oraz seriali takich jak „Czas honoru” czy „Singielka”, będzie promować produkty marki 4F. Weźmie też udział w kampanii wizerunkowej brandu, zachęcającej Polaków do aktywności sportowej.
2 1 0 0 0 24.06.2016Żywiec rozpoczyna kampanię Męskiego Grania 2016 (wideo)Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, rusza z kampanią siódmej edycji wydarzenia. Od 24 czerwca w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowane są spoty promujące koncerty.