Komunikacja mobilna w biznesie 2016 – badanie Ipsosu
  • 0
  • 4
5.07.2016

Komunikacja mobilna w biznesie 2016 – badanie Ipsosu

Wśród działających w Polsce firm wzrastają wydatki na komunikację mobilną. 41% przedsiębiorstw e-commerce oraz 51% firm z obszaru handlu tradycyjnego zadeklarowało, że ich wydatki na ten cel w 2015 r. wzrosły (w porównaniu do 2014 r.). Średni wzrost wydatków w handlu internetowym wyniósł 69%, a w tradycyjnym – 33%. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone przez Ipsos dla SMSApi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 lipca 2016